26

Re: Ik wil de Mini Cooper van mama!

wauw die is gaaf

27

Josje78 schreef:
Daisy1970 schreef:
Josje78 schreef:

wow! wat knap gedaan zeg.....hoe doe je dat dan???  :think:

Gewoon....je vriend aan het werk zetten  :Y ha ha!
Die vind het leuk om te freubelen. Hij heeft de kleine onderdeeltjes zoals gril, tankdop etc. gemaakt.

HEY das vals spelen! whahahahaha ik heb er niet zo 1 ! Had gehoopt op een bruikzame uitleg...

Ik heb bij de vraag van djoekje een antw. gegeven over hoe ik hem in elkaar heb gezet. Ik heb twee taarten gestapeld en geprobeerd er een beetje vorm in te snijden. Ik probeer gewoon maar wat en surf op het internet veel naar filmpjes van how to's en tutorials (Wel vaak in het engels)

28

Geweldig  :thumb:  :thumb:  :thumb:

29

Wauw wauw wauw!!!!!!!!!!

Te leuk!!!!

30

Wauw!!!!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

31

Dit is toch niet normaal meer... jemig wat knap!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

32

Wow! Mijn mond valt open... Erg mooi!!

En ik schaam me bijna voor mijn eigen net geplaatste 3D autotaartje (V-tech politieauto)  :/

33

Daisy1970 schreef:
Djoeke schreef:

Wauw!!! Wil je delen hoe je dit hebt gedaan?
Ik zou graag eens zo iets in het roze maken, zoals mijn eigen mini :)

Dank je! Ik wil het best met je delen maar ik doe ook maar wat ha ha! :rolleyes:
Ik heb een rechthoekige taart gemaakt met daarop een kleiner vierkant. Toen heel voorzichtig begonnen met snijden. Beter te weinig als dat je ineens een groot stuk te kort komt. :Y  Ik heb een verhoging onder de taart geplaatst waardoor de wielen vrij komen te staan. Hoop dat je er wat mee kunt.

Zeker!
Dank je wel :)

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com