Onderwerp: Ik wil de Mini Cooper van mama!
Chiel is gek van de oude Mini van mama en wilde die dus ook in taartvorm. Dat valt nog niet mee. De ramen vind ik iets te hoog. Maar een kind ziet dat niet
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Ik wil de Mini Cooper van mama!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Chiel is gek van de oude Mini van mama en wilde die dus ook in taartvorm. Dat valt nog niet mee. De ramen vind ik iets te hoog. Maar een kind ziet dat niet
Wauw!!! Geweldig knap gemaakt!!!
Hij is hartstikke goed gelukt!!!
waauw!
deze ga ik niet aan mijn man laten zien, hij is ook een super mini-fan en dat krijg ik niet op de wereld hoor!
super gedaan
Ik zie het ook niet hoor - vind 'm alleen maar GeWelDig!!
Soms vraag ik mij af of er niet stiekum een paar superprofessionals hier taarten maken en onder het mum van liefhebbers presenteren.... heel erg goed, nee dat is een understatment... geweldig
Die is mooi!
Wauw, echt heel mooi gemaakt!!
Supergoed gelukt. Mij viel aan de ramen ook niets op.
Ik ben zelf ook helemaal weg van de oude mini, en deze is echt heel erg mooi, heel knap gedaan!!
Wauw, superrrrr mooi!
eh.... was dit nou het voorbeeld wat je nagemaakt hebt, of de taart zelf?!
(oftewel: niet van echt te onderscheiden: super gedaan!
ik vind de mini te gek! super leuke taart.
wow! wat knap gedaan zeg.....hoe doe je dat dan???
Wauw!!! Wil je delen hoe je dit hebt gedaan?
Ik zou graag eens zo iets in het roze maken, zoals mijn eigen mini
Kan bijna niet geloven dat er ook nog taart inzit, wat goed zeg!! zo stak in vorm!!ow, lastig om daar een mes in te zitten... top hoor!
DJIEEEEE, ik heb nog even bij je andere taarten gekeken, wat maak jij mooie taarten zeg, dat Wijnvat...!!! die heb ik even opgeslagen mag dat??
Mijn vader heeft een eigen druiventuin en als hij jarig is dan.... doe ik heeeel heeel heeeeeel misschien een poging...
wow! wat knap gedaan zeg.....hoe doe je dat dan???
Gewoon....je vriend aan het werk zetten ha ha!
Die vind het leuk om te freubelen. Hij heeft de kleine onderdeeltjes zoals gril, tankdop etc. gemaakt.
Kan bijna niet geloven dat er ook nog taart inzit, wat goed zeg!! zo stak in vorm!!ow, lastig om daar een mes in te zitten... top hoor!
DJIEEEEE, ik heb nog even bij je andere taarten gekeken, wat maak jij mooie taarten zeg, dat Wijnvat...!!! die heb ik even opgeslagen mag dat??
Mijn vader heeft een eigen druiventuin en als hij jarig is dan.... doe ik heeeel heeel heeeeeel misschien een poging...
Dank je! En wat een eer dat je het wijnvat hebt opgeslagen.
Hij was wel een beetje ingezakt maar de ontvanger dacht dat het een echt vaatje was Succes met maken.
Wauw!!! Wil je delen hoe je dit hebt gedaan?
Ik zou graag eens zo iets in het roze maken, zoals mijn eigen mini
Dank je! Ik wil het best met je delen maar ik doe ook maar wat ha ha!
Ik heb een rechthoekige taart gemaakt met daarop een kleiner vierkant. Toen heel voorzichtig begonnen met snijden. Beter te weinig als dat je ineens een groot stuk te kort komt. Ik heb een verhoging onder de taart geplaatst waardoor de wielen vrij komen te staan. Hoop dat je er wat mee kunt.
Ontzettend leuke taart geworden!!!
Josje78 schreef:wow! wat knap gedaan zeg.....hoe doe je dat dan???
Gewoon....je vriend aan het werk zetten
ha ha!
Die vind het leuk om te freubelen. Hij heeft de kleine onderdeeltjes zoals gril, tankdop etc. gemaakt.
HEY das vals spelen! whahahahaha ik heb er niet zo 1 ! Had gehoopt op een bruikzame uitleg...
Hij is super!!!
Hier nog een mini fan!! Zwartje met opendak
Wat heb je als verhoging gebruikt?
Wat heb je als verhoging gebruikt?
Zwart presentatie karton. Die zijn ongeveer 5 mm dik en dan 3 op elkaar geplakt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Ik wil de Mini Cooper van mama!