1

Onderwerp: inspiratie gezocht: taart voor vrijgezellenfeest

Hi Baksters,

Ik ben op zoek naar inspiratie!
Mijn zus trouwt binnenkort en heeft uiteraard ook een vrijgezellenfeest. Nu ben ik gevraagd om voor de high tea een taartje te maken. Naast de taart zullen we ook veel andere lekker hapjes hebben zowel zoet als hartig (welke ik ook deels maak).

Helaas kan ik voorafgaand aan het feest geen vrij nemen dus ik zit nogal met mijn tijd.. Ik zoek daarom een simpel taartje (1 laag 20 cm doorsnede) om te maken m.b.t. de decoratie/ bekleden etc.
Wie helpt mij aan een leuk idee. Ik dacht zelf aan een "biggetjes in de modder" achtig concept omdat je dat vlot in elkaar kan zetten en weinig decoratie voor nodig is..

Wie helpt mij!

Bij voorbaat dank!

2

Re: inspiratie gezocht: taart voor vrijgezellenfeest

Ik heb van de week als snel taartje voor een bijeenkomst van ene project gewoon een taartje bekleed en vervolgens alle namen van de medewerkers (27 stuks) met icing er op geschreven aan de zijkant en bovenop een logo. Misschien leuk met een leuke uitspraak over het vrijgezelle leven bovenop en alle namen van de meiden die komen op de zijkant?

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

3

Re: inspiratie gezocht: taart voor vrijgezellenfeest

Je zou van een boltaartje misschien wel een leuke theepot kunnen maken. Een rozentaartje met gespoten rosetten ziet er ook wel feestelijk uit.