1

Onderwerp: Zeer tevreden en toch onzeker....

Ik kreeg de opdracht om een Dikkie Dik taart te maken voor een jongen van 2. De vulling: Toblerone creme en oreo creme en verder mocht ik freestylen.

Ze bleef me mailen dat ze zo nieuwsgierig was en of ik haar een foto wilde mailen als ik klaar was. Heb dit gedaan en de reactie duurde lang ( we zaten op de facebook chat) er viel echt een lange stilte en toen schreef ze alleen "ja, hij is mooi"en verder niet veel....
Ik was heel tevreden over de taart maar dit maakt me toch wat onzeker dus graag jullie mening  :)

Bedankt voor het kijken.

http://i286.photobucket.com/albums/ll110/mamavanJaycee/DSC_0002_zps814e55f3.jpg

http://i286.photobucket.com/albums/ll110/mamavanJaycee/DSC_0005_zpse8a390dd.jpg

2

Re: Zeer tevreden en toch onzeker....

Ik vind hem echt super! Mooie kleurencombi en Dikkie Dik ligt er super bij...ik doe het je niet na!

3

Ik vind hem echt geweldig mooi! Jammer van de lauwe reactie, kan me voorstellen dat het je niet lekker zit! Als ze hem niet mooi vindt moet ze de volgende keer maar voor de Hema gaan hoor.

4

Mooi! Strak! Vrolijk! Niks aan doen!

5

Ontzettend leuk!!!
De een is nu eenmaal wat extroverter dan de ander..
Niet onzeker zijn, het is een super taart!!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

6

Wauw!!! Hij is echt super mooi! Kan het niet gewoon zo zijn dat ze hem zo mooi vond dat ze er stil van werd?

7

Ik vind hem erg mooi...en heel leuk. Leuke kleuren, leuk ok dat je ieder vlaggetje een ander patroontje hebt gegeven.
Dikkie Dik ligt er super bij...mooi geboetseerd.

Mss was ze met meerdere tegelijkertijd aan het chatten, waardoor het even wat langer duurde....en soms krijg je over de mail/chat toch niet helemaal een duidelijk beeld. Wellicht als ze 'm komt ophalen, dat ze dan wel meer enthousiasme laat zien....want als ze dit niet mooi vind...dan weet ik het niet meer.

Niet onzeker zijn..het is  :thumb:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Wat een lieve berichtjes zeg! Heel erg leuk  :)
Tis af en toe gewoon moeilijk als je zelf heel blij bent met het resultaat en de ander tsja...wat minder. Geeft ook niks, we zijn allemaal anders maar leuk is het niet echt....
Ze komt 'm morgen niet zelf ophalen maar haar schoonouders . Hoop in ieder geval dat de jarige 'm geweldig vindt  :)  :)  :)  want daar gaat het uiteindelijk om zullen we maar zeggen  :+
Bedankt in ieder geval voor jullie lieve woorden! :)

9

Hij is hartstikke leuk, ik snap je reactie!  Zou er ook van balen  :Y
Is niet leuk zo'n lauwe reactie.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

10

Enig issie hoor...niet onzeker van worden,sommige mensen zijn niet zo van de woorden,jij mis.wel en dan ben je teleurgesteld.....ik herken dat. :s
Nou komttie dan....hij is super gezellig,lief leuk en mooi gemaakt!!! :thumb:  :thumb:

11

Ik vind hem super leuk! Hij lijkt goed en ik vind het erg leuk dat ie over de rand van de taart naar beneden kijkt.
De details op de vlaggetjes vind ik ook erg leuk.
Dus.. niet zo onzeker, kei leuke taart!

12

Heel erg leuke taart! Vrolijk, netjes gemaakt, helemaal goed.
Had de ontvangster iets anders in gedachten misschien?
Zien mensen voorbeelden van anderen of eerdere taarten van jezelf en hebben ze dat in hun hoofd.
Maar je kunt niet alles van te voren uitvragen (en dat gaat ook ten koste van je eigen creativiteit).

Je zou morgen nog een berichtje kunnen sturen hoe hij irl was en of hij lekker was.
En verder...het ligt niet aan jou want dit is een prima taart. Als ze iets specifieks had gewild, had ze dat moeten zeggen toch?

13

Ik vind hem ook te gek... erg mooi, strak, mooie kleuren en een leuke dikkie dik! echt heel erg mooi!

14

Sper, en alles wat er boven gezegd is erover.

15

Goede morgen! Bedankt voor jullie lieve woorden.
Vanmorgen stond er op haar facebook wel bij algemeen dat ze vandaag een feestje ging vieren en dat ze de taart al op foto had gezien en geweldig was. Dus ik ga er vanuit dat ze hem toch wel mooi vind. Misschien moet ze hem gewoon even in het echt zien. Is toch ook altijd net even anders dan op een foto.

En inderdaad als je iemand de vrije hand geeft. Kun je geen verwachtingen hebben. Het kan dan van alles worden  ;)
Ik ben in ieder geval weer helemaal gerust gesteld . Dank jullie wel :)

16

Ik vind het echt een ontzettend leuke taart! Geen reden voor onzekerheid!

.. Want taart kan altijd!!

17

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
hij is hartstikke leuk en mooi :Y

Zo'n rectie is altijd  :s , maar kan me zo voorstellen dat je er onzeker van wordt. Nergens voor nodig hoor!

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

18

Ik was op heel eenvoudig/ saai taartje voorbereid bij haar eerste woorden,

maar dat is jou taart helemaal niet!

Hij is vrolijk, kleurrijk, dikkie dik, echt een feestje met die slingers, en echt voor een jongen!!!

Helemaal geslaagd dus, daar had ze toch om gevraagd?!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

19

Als de kleine hem maar mooi vind toch. En de moeder die krijg je vast mee met de smaak. Ik vind hem heel goed gelukt.

20

Ik vind 'm super!!!!  :thumb:

Maar snap je onzekerheid wel (ben zelf ook erg onzeker  :o ), zeker na haar eerste reactie. Ik had het vorige week ook. Iemand kwam 2 taarten halen, 1 voor haar dochter, 1 voor haar zoon. Thema dochter: 'cupcake', thema zoon: 'Madagascar'. Madagascar heb ik gepuzzeld omdat boetseren mij te moeilijk leek en vond ' m zelf wel leuk. Bij de cupcake taart had ik meer moeite... deze vond ik eerlijk gezegd ook een beetje saai, maar wilde de taart ook niet te druk maken. Bij het ophalen kreeg ik ook het idee dat de moeder de cupcake-taart 'wel leuk' vond, zeker omdat ze enthousiaster reageerde op de madagascar taart. Vond ik dan....

21

Sjah dan moeten mensen je maar niet de vrije hand geven hoor.
Ik vind hem hartstikke leuk geworden en als hij voor mijn kind was geweest was ik blij !

Een leek op taart gebied maar hoop veel te leren hier !

22

Maar dat ligt dan niet aan jou vind ik. Ikzelf ben iemand die geen blad voor de mond neemt. Bevalt het me niet zou ik dat zeker zeggen. Wel met respect uiteraard. Als bakker zou ik die feedback graag horen. Daar leer je alleen maar van. Jammer dat het meestal niet zo werkt

23

Maar dat ligt dan niet aan jou vind ik. Ikzelf ben iemand die geen blad voor de mond neemt. Bevalt het me niet zou ik dat zeker zeggen. Wel met respect uiteraard. Als bakker zou ik die feedback graag horen. Daar leer je alleen maar van. Jammer dat het meestal niet zo werkt

24

Hij is hartstikke leuk hoor!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

25

Nou lieve mensen. Ze was achteraf onwijs blij en heeft héél veel leuke reacties gekregen heeft ze me naderhand nog even gemaild  ;) . Zo vonden 'm ook zaaalig en dat is natuurlijk ook wat waard.

Eind goed al goed  :)  Bedankt voor jullie lieve reacties.

Volgende project een Barcelona voetbal shirt taart 3D  :Y