Onderwerp: Blond Amsterdam en music
Kan deze door voor een blond amsterdam taart?
En een stapel taart met music noten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Blond Amsterdam en music
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan deze door voor een blond amsterdam taart?
En een stapel taart met music noten
Ik vind je taart super leuk, maar zie er geen Blond in, weet wel zeker dat iemand die Blond mooi vindt dit ook kan waarderen.
Ik vind je taart super leuk, maar zie er geen Blond in, weet wel zeker dat iemand die Blond mooi vindt dit ook kan waarderen.
Niet?? Owh ik had het naar voorbeelden van het net gedaan nou ben ik er best onzeker over....
O meid hij is zeker in de stijl van hoor.
Ik zie zeker wel dat Blond de inspiratiebron voor je taart was!
In het echt zijn de kleuren vàst ook wat helderder (foto is een beetje flets).
Ik zag er wel meteen Blond in, niet zozeer in het poppetje maar wel in de kleuren van de taart.
Leuk dat lint met die muzieknootjes!
Leuke taarten zeg! Mag ik vragen hoe je aan die muzieknootjes komt??
Vind de onderste laag Blond, de bovenste niet zo.
Maar je muziek taart is super!
en dan wel even zeggen dat de mevrouw eventjes wat was het.... 7 uur? eerder dan de planning voor de deur stond omdat mevrouw om 8 uur zoals afspraak geen tijd zo hebben...
ze zijn mooi meid!
Dat is wel erg asociaal zeg.
Denk dat ik al weet hoe het komt, als je het donkerpaars wat lichter had gemaakt was het meer Blond geweest.
Haha ja das waar syl!! enne mevrouw was ook nog eens niet tevree.... vind ik helemaal wat rete strak en precies zoals ze wilde.. snapte er niks van zei ook laat hem maar staan dan maak mij niet uit!! ze heeft al 3 eerdere taarten gehaald...... jammer
Dat is wel erg asociaal zeg.
Denk dat ik al weet hoe het komt, als je het donkerpaars wat lichter had gemaakt was het meer Blond geweest.
Ging over de music taart!
anouckjewel schreef:Dat is wel erg asociaal zeg.
Denk dat ik al weet hoe het komt, als je het donkerpaars wat lichter had gemaakt was het meer Blond geweest.Ging over de music taart!
Oh, vreemd, die is zo leuk!
Ach ja vond het jammer had me aan de opdracht gehouden.... ik was wel zeer tevree
Dat is een mal van FI
Thanks
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Blond Amsterdam en music