Onderwerp: Als een vis in de keuken
Al weer een tijd geleden dat ik taarten heb gepost. Ook in de taartenparade staan er nog een paar van mij. Graag feedback!
Deze heb ik al een hele tijd geleden gemaakt, ik was de foto's alleen kwijtgeraakt, maar ze zijn weer terug. Mijn vriend is gek op vissen en dan vooral op snoek, dus met zijn verjaardag moest ik er dan maar aan geloven, een snoek!
De taart is een triple chocolate cake zonder vulling. (beetje een geluk bij een ongeluk was het, maar hij was heeeeeeeerlijk!)
Hier ben ik heeeeel trots op, zat ook veel werk in en hij heeft nog best wel wat op en aanmerkingen maar toch ben ik blij. Mijn vader werd 51 dus reden voor een taart, hij wist van niets, wel dat ik een taart ging bakken maar niet hoe hij er uit kwam te zien. Nou dit had hij niet verwacht! Hij was er erg blij mee.
De taart is gevuld met witte chocolade en marshmallow vulling, errrug lekker!
Oohja, nog iets leuks om te vertellen over deze taart, vond ik tenminste leuk. Toen mijn Beppe (oma) deze taart zag zei ze: "ooh staat de taart daarop?" (die oranje bedoelde ze), hihi hij leek dus wel heel echt voor haar!
Bedankt voor het kijken!
http://www.stephcakes.nl