1 Laatst bewerkt door Irma (19-03-2008 16:50)

Onderwerp: een stapel taarten

Lieve mensen,

Om te beginnen mijn complimenten voor alle mooie, leuke, lieve taarten. Ik doe er nog steeds veel ideetjes door op, maar ik zie geen mogelijkheid meer om overal op te reageren. Misschien hebben de onderstaande foto's daar iets mee te maken ;)

Voor een juf op de cr

Je hart fluitsert, luister goed!

2

Re: een stapel taarten

Wat een leuke taarten. Dit kan je:)

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

3

Erg leuke taarten, allemaal mooi :) Het proosttaartje vind ik vooral heel leuk ;)

4

Wat een lading taarten ;) Vind het allemaal erg leuk. Die voor je nieuwe overburen erg leuk bedacht. Dacht even dat het 30 April was :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

erg leuke taarten!

6

Mooie taarten allemaal! Het babytaartje is leuk gedaan zo, met blauw en roze!

Gr, Juul

7

Nou Irma je hebt toch tijd zat om overal op te reageren? ;)

Wat een mooie taarten heb je gemaakt!! Je barbie is mooi en de topsy turvy vind ik geweldig!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Mooie taarten allemaal!
Je topsy is super en vind je koninginnelaantaartje erg leuk, mooi strak en mooie kleur.

9

Wow, jij bent druk geweest!
Helemaal toppie. Vooral je topsy vind ik super, die kleurtjes had ik ook zo kunnen kiezen hihi.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

10

Hele mooie taarten! Die van de koninginnelaan vind ik erg leuk!

Groetjes Cassidy

11

Sjonge, wat een productie! ERG mooi ook allemaal. Ik vind je topsy helemaal GAAF!!!!! En je Sneeuwwitje met tafel heel leuk bedacht en ook nog mooi uitgevoerd!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

12

Wauw Irma, wat een pracht exemplaren, vind die van de borrel heel erg leuk en het rommeltje bij Sneeuwwitje ook!!! Maar je Topsy, wat heb je leuke kleuren gekozen, ziet er prachtig uit!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

13

Erg leuke taarten allemaal zeg! Jij bent druk bezig geweest!
Ik vindt de sneeuwwitje het aller leukste, vooral met de rommel van de 7 dwergen erbij!
maar je topsy stapel verdient ook een compliment!

Groetjes Tweety!

14

Zo jij hebt het druk gehad. Dat babytaartje vind ik heel schattig.

Mooi zeg! Wat een hoop taarten!!
druk, druk, druk!!

allemaal mooi!

sneeuwitje is voor mij een toppertje ook leuk die tafel erbij!

de topsy is helemaal het einde ben beniewd naar de volgende.

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

17

Wat een heerlijke foto-parade!!!!

Super, allemaal... heb favorieten hoor... zoals daar zijn de topsy (prachtige kleuren en ontwerp!), Sneeuwwitje (wat origineel met het 'rommeltje'!), de 'nieuwe overburen'- taart (dat kroontje erbij... oooo), de prinses voor Jiske (mooie bloemenrand!), het slagroomtaartje (lekker!!!), het retro-babie-taartje voor de juf (lekkere vulling "al sla je me dood" :D ) en die overheerlijke logo taart en knappe mini-voetbal.... :Y :thumb:

Zo zie je... ik heb mijn favorieten... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

18

Wow,dat zijn veel taarten,sneeuwitje is leuk,ook leuk met de tafeltaart,super lwuk bedacht,je topsy is ook waanzinnig met de kleur,alles ziet er top uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

19

Irma schreef:

Vulling....al sla je me dood!!

Lijkt dat op die vulling uit Koenies verhaal?

je tafel vind ik

20

Wat een creaties weer. Leuk die combi van sneeuwwitje en die tafel. Je topsy ziet er ook top uit en de rest ook :thumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

21

Jemig, ze zijn allemaal ontzettend mooi! Sneeuwitje vind ik echt ontzettend goed gelukt en grappig met die tafel erbij!!

22

Wow, wat een productie!!
Supertaarten allemaal!! :thumb:
Ik weet niet welke ik de leukste/mooiste vind...
Ik vind het tafeltje van Sneeuwitje ook erg goed gevonden!! :Y

23

Waaauuuww wat een gave taarten. Ze zijn allemaal erg mooi, de combi van de topsy is ook erg mooi

24

Jeetje Irma wat een productie zeg !!! Mooie taarten hoor
Enne die ene he............die zakt een beetje in !!! :D

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

25 Laatst bewerkt door lune (20-03-2008 10:06)

en toch snap ik niet waarom je niet op de rest van de taarten hebt gereageerd......je had toch je nachtrust wat in kunnen korten :lol:

Meid wat een productie en wat een gave taarten, ben helemaal weg van je rommeltje bij de 7 dwergen :Y, je topsy, je barbie, je proost, je baby....... eh eigenlijk vind ik alles weer gewoon mooi.

en die http://www.smiliez.nl/smiliez/boos/s_schiess_12.gif "al sla je me dood" vulling, heb je daar een recept van? :lol:

Alles goed???? nee 3 fout