1 Laatst bewerkt door julia (07-04-2013 19:30)

Onderwerp: ervaringen website maken webklik

is er iemand die ervaring heeft met het zelf maken van je website via webklik.nl?
dit is een gratis site en deze zegt geen reclame te plaatsen op de door jou gemaakte pagina...
is het makkelijk om er je eigen site te maken????

2

Re: ervaringen website maken webklik

Graag even het sticky van Vraag & Aanbod: alle niet-taartgerelateerde zaken lezen; niemand kan je vraag beantwoorden nu.

[MOVE] --> Het WWW

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

iemand ervaring mee?

4

Ik heb mijn website ook bij webklik.
Zie onderschrift.

Het is heel eenvoudig en idd zonder reclame.
En het is gratis :)
Echt de moeite waard!!

Succes!

5

Bedankt elsemieke. Ben toevallig vanavond begonnen maar ik vond t nog niet heel makkelijk :|  vooral omdat je niet meteen kunt zien wat je verandert/invoert. Maar goed de visitekaartjes zijn vast gedrukt met webadres dus ik ga gewoon rustig verder met klunzen!

6 Laatst bewerkt door elsemieke (11-04-2013 23:22)

Even de op F5 drukken...
Dan 'ververst' de pagina en kan je je wijzigingen zien.
Succes ermee..
Ik heb al verschillende websites gemaakt bij webklik, dus als je vragen hebt... ??
Stel ze gerust! :)

7

nou elsemieke, ik heb al drie keer 'website instellingen' aangemaakt en dan op f5 of 'bekijk je website' gedrukt maar er staan dan nog steeds 'homepage' en alles wat er al stond van webklik en niet wat ik ingevoerd heb.......

8

Bij webbuilder heb je een overzicht van alle paginas.
Daar kun je 'homepage' aanpassen.
Je klikt op het potloodje en dan kun je onder het tekstveld nog van dingen invullen.. Ook de pagina titel..
Ik hoop dat het lukt!!

9

Ik werk ook al een hele tijd met webklik en vind het echt super.Er zit toch ook een forum bij waar je je vragen kunt stellen als je iets niet snapt.Staan ook veel handige tips.

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/