Onderwerp: Etfeling taart
Was niet de bedoeling maar deze taart eindigde in een Efteling taart.
ben er wel blij mee en de jarige helemaal
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Etfeling taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Was niet de bedoeling maar deze taart eindigde in een Efteling taart.
ben er wel blij mee en de jarige helemaal
wauw die is echt heel mooi, daar zouden een hoop "prinssesen" blij mee zijn
jeeeemig, hoe groot is die wel niet??
prachtig gemaakt
heb je iets closer up foto's?
prachtig!
echt heel gaaf
SOW!! daar steekt een hoop werk in! mooi zeg!
Super! Gaaf gedaan.
Inzoomen levert al meer kijkplezier op, maar meer (detail)foto's zouden heel fijn zijn.
Dank je wel voor alle leuke reactie's.
Taart is opgebouwd uit 3 taarten van 2x 20 en 15 rond voor ongeveer 20 personen, ook nog melk en ei vrij . vond gelukkig een goed recept op pinterest afgesmeerd en gevuld met ganache.
Voor de liefhebber
dit is de enige foto van dichterbij.
Vooral veel gedust en bij elkaar ongeveer 8 uur werk. Had het anders in mijn hoofd dus voor een mislukte taart wel goed gelukt
hoe heb je de melkvrije ganache gemaakt??? die wil ik ook maken namelijk, maar weet niet zo goed hoe, dus tips zijn welkom!!!
Hij is prachtig!! Hoezo mislukt? Echt niet
Hij is geweldig!
hoe heb je de melkvrije ganache gemaakt??? die wil ik ook maken namelijk, maar weet niet zo goed hoe, dus tips zijn welkom!!!
Sorry de ganache is niet melkvrij , jarige heeft een ei allergie je zou het kunnen uitproberen met room op soya basis
Esthervv schreef:hoe heb je de melkvrije ganache gemaakt??? die wil ik ook maken namelijk, maar weet niet zo goed hoe, dus tips zijn welkom!!!
Sorry de ganache is niet melkvrij , jarige heeft een ei allergie
je zou het kunnen uitproberen met room op soya basis
Dat zat ook in de planning om dat uit te proberen maar luie ik dacht als een ander het al geprobeert heeft
Ik heb ook kokosmelk gekocht... eens kijken of dat ook met witte chocolade werkt. zal morgen maar eens experimenteren...
Heel mooi!
Zo, da's een flinke! Sprookjesachtig en mooie zachte kleuren, leuk hoor!
Ellen Lagas schreef:Esthervv schreef:hoe heb je de melkvrije ganache gemaakt??? die wil ik ook maken namelijk, maar weet niet zo goed hoe, dus tips zijn welkom!!!
Sorry de ganache is niet melkvrij , jarige heeft een ei allergie
Dat zat ook in de planning om dat uit te proberen
maar luie ik dacht als een ander het al geprobeert heeft
![]()
Ik heb ook kokosmelk gekocht... eens kijken of dat ook met witte chocolade werkt. zal morgen maar eens experimenteren...
Witte chocolade zit ook melk in. Tenzij je speciale chocolade gekocht hebt.
Wat een mooie taart!
Prachtig!! Echt een droomtaart!!
Esthervv schreef:Ellen Lagas schreef:Sorry de ganache is niet melkvrij , jarige heeft een ei allergie
Dat zat ook in de planning om dat uit te proberen
maar luie ik dacht als een ander het al geprobeert heeft
![]()
Witte chocolade zit ook melk in. Tenzij je speciale chocolade gekocht hebt.
Ik kan gelukkig witte chocolade eten, ik reageer op verse melkproducten. Maar heb ook een versie met pure melkvrije gemaakt.... erg lekker. Daar vul ik hem mee, dus ook kokos erbij gedaan... net een Bounty. de witte chocolade heb ik met vanillecreme gemengt, was net iets lekkerder, vond de structuur anders beetje "zanderig", maar dat ligt aan de kwaliteit van de chocolade.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Etfeling taart