1

Onderwerp: Oh no....... it's the GRUFFALO!!!

Kleine Liam is helemaal weg van het prentenboek de Gruffalo en dus mocht ik een taart in dat thema maken. Wat een leuk verhaal, vooral in het engels  vind ik hem zo leuk klinken  :Y Voor degene die de Gruffalo niet kennen en nieuwsgierig zijn hier  wordt het verhaal voorgelezen in het engels http://www.youtube.com/watch?v=XzMa_dJGpJ4
Ik heb in elk geval heel veel plezier gehad met het maken van deze taart  :)

http://i253.photobucket.com/albums/hh47/connytje/Gruffalo-_zps295663a8.jpg

2

Re: Oh no....... it's the GRUFFALO!!!

Ken het niet....... maar je taart is geweldig  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

WAUW  :thumb:

Groetjes Natasja!

4

Ken het ook niet, maar de taart is super mooi!

5

erg mooi!

6

ooo das leuk!  ken t boek n hij is super leuk een echte aanrader en je taart lijkt erg goed, dat was vast en zeker erg leuk om te maken

Taart Smakelijk is de naam

7

Super mooi gemaakt!  :D

8

Die is leuk! De gruffalo is ook echt geweldig.

9

Dank jullie wel!
Voor degene met kleine kinderen of kleinkinderen, het is echt een leuk verhaal en ik kan hem aanraden  :Y  Er is ook een film van gemaakt al vind ik die wat griezeliger overkomen in de stukjes die ik op youtube tegenkwam. Er is ook een deel 2, het kind van de Gruffalo. Wie weet maak ik die volgend jaar voor Liam  :D

10

Dat is inderdaad een leuk boek. En dit is een superleuke en mooie taart :thumb:

Connytje schreef:

Dank jullie wel!
Voor degene met kleine kinderen of kleinkinderen, het is echt een leuk verhaal en ik kan hem aanraden  :Y  Er is ook een film van gemaakt al vind ik die wat griezeliger overkomen in de stukjes die ik op youtube tegenkwam. Er is ook een deel 2, het kind van de Gruffalo. Wie weet maak ik die volgend jaar voor Liam  :D

En de dvd is nu in de aanbieding bij de hema :)

Leuke taart !

I never met a calorie I didn't like....

12

Mooi geworden zeg. Liam zal wel heel blij zijn!

13

Wauw!! Mijn zoontje heeft het boek. De taart is sprekend!

Mag ik hem opslaan?

14

Lytselinda schreef:

Wauw!! Mijn zoontje heeft het boek. De taart is sprekend!

Mag ik hem opslaan?

Tuurlijk mag dat  ;)

15

IK ben dol op de Gruffalo! En inderdaad bij voorkeur in het Engels. Gelukkig zijn onze kids meertalig (mijn man is Brits) dus ik kom ermee weg  :D

Ik vind je taart echt helemaal geweldig. Ontzettend goed geboetseerd, de figuurtjes lijken precies op de echte karakters. Ik vind je details (het meertje, de paddestoelen, etc.) ook erg leuk. Die maken het echt helemaal af.

16

Wat een schat van een taart

17

Rumy schreef:

IK ben dol op de Gruffalo! En inderdaad bij voorkeur in het Engels. Gelukkig zijn onze kids meertalig (mijn man is Brits) dus ik kom ermee weg  :D

Dat is mazzel voor jou, hij klinkt zo veel leuker in het Engels!  :Y

Rumy schreef:

Ik vind je taart echt helemaal geweldig. Ontzettend goed geboetseerd, de figuurtjes lijken precies op de echte karakters. Ik vind je details (het meertje, de paddestoelen, etc.) ook erg leuk. Die maken het echt helemaal af.

Heel leuk om te horen van een kenner van het verhaal!
Ik heb het verhaal ook meerdere keren bekeken om het geheel kloppend te krijgen. Gevolg is wel dat ik als volwassen vrouw verkocht ben aan de Gruffalo  :lol:

18

Echt super leuk!

19

Connytje schreef:

Heel leuk om te horen van een kenner van het verhaal!
Ik heb het verhaal ook meerdere keren bekeken om het geheel kloppend te krijgen. Gevolg is wel dat ik als volwassen vrouw verkocht ben aan de Gruffalo  :lol:

Logisch gevolg. De Gruffalo is een schatje  :Y

20

Geweldig! k Ben zelf al weken op zoek naar een leuk thema voor de verjaardag van mijn dochter. Zij zou dit ook zeker leuk vinden: kent het hele verhaal uit haar hoofd.
Als het een Gruffalo-thema gaat worden, mag ik jouw taart dan ter inspiratie gebruiken?

21

Ooh hij is leuk! Was nieuwschierig naar het verhaal, dus leuk dat je het filmpje er bij hebt gezet ;)

22

Jaaaaaa de gruffalo is leuk!!! :) . Ik heb hem ook10.000 keer voorgelezen bij de kdv :Y

En je taart is geweldig ! :thumb:

23

Leuke reacties, dank jullie wel!

Elise17 schreef:

Geweldig! k Ben zelf al weken op zoek naar een leuk thema voor de verjaardag van mijn dochter. Zij zou dit ook zeker leuk vinden: kent het hele verhaal uit haar hoofd.
Als het een Gruffalo-thema gaat worden, mag ik jouw taart dan ter inspiratie gebruiken?

Natuurlijk mag dat, leuk juist  ;)

24

Lieve taart!!

....

25

super mooi! Ik vind de gruffalo fantastisch!

happiness is a piece of cake!