1

Onderwerp: Klein stukje dan....

Hallo allemaal,

Jaren geleden hebben jullie mijn passie voor het bakken aangewakkerd. Uren hing ik rond op dit forum, inspiratie opdoen, plaatjes kijken, lessen leren. Tientallen marsepeinen taarten en vele cupcakes heb ik in mijn kleine studentenkeuken gemaakt.

Als enorme zoetekauw ben ik daarnaast ook recepten gaan verzamelen. Alleen recepten die  onweerstaanbaar waren, mochten in mijn grote verzamelboek.  Met marsepeinen taarten ben ik inmiddels gestopt in verband met tijdsgebrek. Wel heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben al mijn lievelingsrecepten online aan het zetten op www.kleinstukjedan.nl

Ik kon het niet laten om dit met jullie delen, aangezien ik zoveel heb gehad aan dit forum en weet dat hier zoveel mede-bakfanaten rondhangen.

Ik ben dan ook benieuwd naar wat jullie van mijn site vinden!
Tips, opmerkingen, let me know. Heb jij een recept die ik niet mag ontbreken aan mijn verzameling? Of een verzoekje? Laat het me dan hélemaal weten, via het tabblad 'Ik wil ook.'

Groetjes,

Myrthe

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

2 Laatst bewerkt door chan1985 (05-04-2013 09:41)

Re: Klein stukje dan....

Ik ga eens ff kijken, want ik zoek ook vele lekkere recepten en probeer die uit.
Dec. 2011 begonnen met taarten en nu ook andere dingen uitproberen :)

Wanneer ik op je site kom, ziet het er al meteen leuk uit. Ik kan meteen zien dat je vele lekkere dingen gemaakt hebt :D
Ga nog ffies verder kijken

3

Re: Klein stukje dan....

Heb even snel gekeken, en ziet er vrolijk en fris uit,

maar wat is nu je onderschrift?????



Klein stukje dan,
....................................
omu....staanbare recepten..


Natuurlijk kan ik raden dat het 'onweerstaanbare recepten' moet zijn,

maar dat lijkt me niet de bedoeling :+


Ik ga even verder neuzen, want het ziek er wel erg lekker uit allemaal!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

4

Re: Klein stukje dan....

Super :D
Dit soort site's zoek ik juist, en welke recepten mij lekker lijken, die sla ik op.

Dankjewel he :)

Maarre is het niet een heel karwei zo'n site maken?

5

Re: Klein stukje dan....

Myrthe, wat een leuke site heb je.
Heb even snel gekeken en wat ik nu al zie vind ik helemaal  :thumb: .
Ga vanavond verder snuffelen (lezen en kijken) maar je hebt nu al een fan erbij!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Re: Klein stukje dan....

Siena schreef:

Heb even snel gekeken, en ziet er vrolijk en fris uit,

maar wat is nu je onderschrift?????



Klein stukje dan,
....................................
omu....staanbare recepten..


Natuurlijk kan ik raden dat het 'onweerstaanbare recepten' moet zijn,

maar dat lijkt me niet de bedoeling :+


Ik ga even verder neuzen, want het ziek er wel erg lekker uit allemaal!


Hi Siena, scherp, dank je wel.
Alleen... weet ik niet precies waar je dat onderschrift ziet... :o
Bedoel je op je tabblad van je browser? Want onderaan mijn berichten heb ik dacht ik geen onderschrift...

Groetjes!

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

7

Re: Klein stukje dan....

En de andere dames: bedankt voor de complimenten!
Ik post regelmatig een nieuw recept, dus als jullie op de hoogte willen blijven, laat dan even je emailadres achter op de site!

En, het viel me reuze mee, het maken. Ik heb Wordpress gebruikt, niet de site, maar het programma. Die kan je installeren op je eigen webadres (dat is eigenlijk het lastigste, maar kan een handige buur/oom/vriend altijd wel). Dan een leuke template uitkiezen (voor de opmaak) en je hoeft alleen maar berichten en foto's toe te voegen.

Groetjes!

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

8

Re: Klein stukje dan....

Wat een leuke site! mooi foto's en lekkere recepten!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

9

Re: Klein stukje dan....

Wat een mooie site meid, je staat bij mijn bladwijzers! Bedankt voor alle heerlijke recepten en mooie foto's.

Tieneke

10

Re: Klein stukje dan....

Off topic  :o Leuk dat je in nu in Klarenbeek woont! Ik ben er geboren en opgegroeid en mijn moeder en broer wonen er nog steeds  ;) Ikzelf ben ondertussen zover naar het zuiden verhuisd, dat ik 400m van de Belgische grens woon.

11

Re: Klein stukje dan....

Op je home pagina heb je een mooi logo gemaakt, in een frame met roze rand en een vogeltje erop.

In het frame staat eerst een stukje taart,
dan de site naam: Klein stukje dan!
en dan het onderschrift in een heel sierlijk handschrift.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

12

Re: Klein stukje dan....

Heb je site bij mijn favorieten gezet  :Y  Ga zeker de Snickers koekjes uitproberen!
Ik snapte eerst (ook) niet wat Siena bedoelde  ;) . Dacht eerst iets onderaan de pagina..... Na nog even goed gekeken te hebben zie ik ook dat het woord 'onweerstaanbare' in een te sierlijk lettertype is geschreven, waardoor het moeilijk te lezen is  :o

13

Re: Klein stukje dan....

Leuk!! Ik ga je site opslaan  :Y

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

Re: Klein stukje dan....

Helemaal leuk, krijg er wel honger van, dus niet te vaak kijken :rolleyes:

15

Re: Klein stukje dan....

wat is dat leuk
ben altijd op zoek naar lekkere dingen

16

Re: Klein stukje dan....

Jeetje, wat een leuke reacties allemaal! Wordt er verlegen van!
Ik snap nu inderdaad wat jullie bedoelen wat betreft dan onderschrift! Ik zal de letters iets hoger maken dit weekend. Ik ben al zo gewend wat er staat dat ik er niet meer objectief naar kijk ;-)

En inderdaad, woon ik in Klarenbeek! Wel even wennen hoor!
Zoveel natuur en frisse lucht. Maar we wonen wel heel mooi en ik heb genoeg plek om te kokkerellen! Kleine wereld weer!

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

17

Re: Klein stukje dan....

Hele leuke site!

18

Re: Klein stukje dan....

Hele leuke site. We krijgen morgenavond visite en wil dan de cocos dingetjes proberen te maken
Bedankt

19

Re: Klein stukje dan....

:thumb:  :thumb:  :thumb:
ik heb m'n mailadres ingevuld hoor, super :Y

enneuh, leuk! hier om de hoek  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

20

Re: Klein stukje dan....

Super site! En die snickerkoekjes maakte mijn moeder vroeger ook bracht gelijk herinneringen naar boven ga ze gauw maken!! Thanx!

21

Re: Klein stukje dan....

Leuk! Ben benieuwd! Laten jullie en berichtje achter hoe ze gelukt zijn? Ik ben nog op zoek naar het ultieme Twix recept trouwens! En de vulling van Kinder Bueno.. Jammie ;-)

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

22

Re: Klein stukje dan....

Leuke website! Mooie foto's en door de voorpagina krijg je direct het gevoel dat je kwaliteitsrecepten hebt. Ik mis alleen wel een stukje tekst en uitleg op de voorpagina, verder heel mooi zo!

23

Re: Klein stukje dan....

Aandetaart schreef:

Leuke website! Mooie foto's en door de voorpagina krijg je direct het gevoel dat je kwaliteitsrecepten hebt. Ik mis alleen wel een stukje tekst en uitleg op de voorpagina, verder heel mooi zo!

Ik heb nu een persoonlijke pagina met foto's toegevoegd. Heb een beetje een 50's stijl foto proberen te maken, hopelijk is dat gelukt. Ga nog proberen dit ook op de homepage weer te geven!

Met die letters is nog niet helemaal gelukt. Wordt echt heel anders met een ander lettertype. Binnenkort even hulp mee vragen!

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

24

Re: Klein stukje dan....

heb je website ´even´ bezocht, ben inmiddels een uur verder, ook met bekijken van de links.

super mooi gedaan, en succes.

25

Re: Klein stukje dan....

Wat een leuke website heb je...en wat een lekkers komt daar allemaal voorbij....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery