1

Onderwerp: botercreme mix van de webshop

Hallo allemaal,

Ik gebruik altijd de mix uit de webshop voor botercreme.....heeerlijk!!
Maar nu wil ik er een alcohol-aroma (jamaica rum) smaakje aan geven en de mix smaakt standaard heel erg vanille-achtig.
Kan ik dat daar nu ook gewoon doorheen doen of kan ik dan beter botercreme maken zonder die mix ????

Groetjes Nicole

2

Re: botercreme mix van de webshop

Ik maak altijd botercreme zonder mix en heb er ook wel eens rum doorheen gedaan, en rum en chocolade, geen probleem

Groetjes, Eugenie

cateren is ook gebakjes maken :)

3

Re: botercreme mix van de webshop

Ik heb 'm wel eens met mix en rumsmaak gemaakt. ook errug lekker!

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Re: botercreme mix van de webshop

Ik gebruik voor mijn botercreme geen mix - maar de laatste keer had ik er vanillesuiker onder gedaan en wilde toch rum erbij en dat ging prima. Mss gewoon uitproberen op een beetje.

Kristien

5 Laatst bewerkt door wietske (25-08-2006 17:09)

Re: botercreme mix van de webshop

Ik gebruik ook altijd de botercrememix, maar dan van soezie en die smaakt ook naar vanille, maar doe daar altijd wel citroenaroma door. Dat is natuurlijk wel iets heel anders, maar de smaak wordt wel lekker fris, dus volgens mij moet dat wel kunnen hoor ! En anders probeer je het toch eerst met een heel klein beetje botercreme hoe het smaakt ! ?

Oh hahaha Kristien zegt hetzelfde, sorry had ik nog niet gelezen :D

Groetjes,
Wietske

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

6

Re: botercreme mix van de webshop

Ik heb het geprobeerd hoor...een heel klein beetje in mijn kunstgebittaart.
Ik vind dat je het zo niet zo goed kunt proeven (haha van al dat proeven tijdens het maken van de taart proef ik het gewoon niet maar :D )

Ik zal mijn schoonouders vragen of het lekker was volgende week..

Groetjes Nicole

7

Re: botercreme mix van de webshop

Ik maak de roombotercremen altijd zelf, en voeg daar dan wat amandelaroma aan toe. Hmmmmm!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl