Onderwerp: Mijn eerste (paas)baksel
Mijn eerste brouwsel: een marsepeintaart voor pasen. Alles is eetbaar. Vulling van chocoladetaart met witte chocolade ganache en kersen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste (paas)baksel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste brouwsel: een marsepeintaart voor pasen. Alles is eetbaar. Vulling van chocoladetaart met witte chocolade ganache en kersen.
Wow! Wat een project om mee te beginnen!
Hij is wel super mooi geworden hoor...
Leuke details zoals het steigertje en de "aarde"....
Wat leuk!!
Dank voor je lieve woorden! Was ook wel een erg groot project, net als de taart zelf... De bedoeling was voor 7 personen, maar dat is wat meer geworden . Ik ben nog steeds aan het uitdelen. Ik had wel van tevoren een tekening gemaakt van hoe ik het wilde hebben en met veel ervaren mensen gesproken. Na heel veel kijken op internet en boeken, vele avonduren werk en heel veel geduld is het me toch gelukt... Erg happy
Zoooo das groots beginnen! Erg leuk gedaan!
[MOVE] -> stapeltaarten
Mooi gedaan hoor!!
Prachtig geheel zo samen, hoe heb je de waterlelies gemaakt?
Wow, zo'n taart om mee te beginnen, moedig hoor. Mooi geworden.
Dank weer voor complimenten.
Waterlelies gemaakt door twee keer 'margriet'-punge dingen te gebruiken, kruislings over elkaar in eierdopje te doen. Iets gele kleurstof van dr oetker en vervolgens wat gele cupcake glittersuiker erin te plakken.
Nieuw taartverzoek al binnen. Heeft iemand ook ervaring met worteltaart als basis?
Dank weer voor complimenten.
Waterlelies gemaakt door twee keer 'margriet'-punge dingen te gebruiken, kruislings over elkaar in eierdopje te doen. Iets gele kleurstof van dr oetker en vervolgens wat gele cupcake glittersuiker erin te plakken.
Nieuw taartverzoek al binnen. Heeft iemand ook ervaring met worteltaart als basis?
Dank je , mooi gemaakt je lelies. Ik heb geen ervaring met worteltaart
Erg leuk gemaakt! Inderdaad, het detailwerk viel mij ook meteen op. Super leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste (paas)baksel