1

Onderwerp: Twee stapels

Deze taart was voor mijn nicht, ze heeft botkanker en mijn familie wilde in overleg met mijn nicht een feest geven om het allemaal even te vergeten. Uiteraard werd aan mij gevraagd om de taart te maken en dat heb ik met veel liefde gedaan. Het thema van het feest was het strand.

http://4.media.hyves-static.net/1533329755/5/IMq1/0/img1533329755.jpeg

Deze taart was voor mijn oudste zus. Het was veel werk om hem vol te krijgen met de sprinkels, de srpinkels had ik bij Makro gekocht. Het lint was van marshmellowfondant en dat doe ik dus nooit meer. Ik begrijp echt niet hoe sommige mensen hun marshmellowfondant zo perfect krijgen!

http://cdn.cakecentral.com/2/2c/900x900px-LL-2c92cd1c_gallery8747811345677278.jpeg

2

Re: Twee stapels

Wat rot dat je nicht zo ziek is! Veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd! Leuke taarten heb je gemaakt, vooral de bovenste is erg mooi strak afgesmeerd! MMF heb ik alleen nog maar kant en klaar gebruikt van Funcakes en ik merk niet echt verschil met gewoon fondant. Daar kan ik dus niks over zeggen.. Waar waren de taarten mee gevuld?  :9  :)

Bedankt!!
De bovense taart was volledig chocoladesmaak (mijn nicht haar favoriet). De onderste was twee etages amerikaanse aardbeientaart en de top was vanillecake met chocoladecreme :D

4

leuke en originele taarten hoor! En wat een werk al die spikkels!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

Bedankt mickeymama, en ook veel werk om alle rommel op te ruimen haha :lol:

6

Hele keuken onder de sprinkels.....zie het voor me.

Maar beide taarten zijn erg mooi. Sterkte voor je nicht, zware tijd voor jullie.....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Nou idd sterkte! :thumb:
Je taarten zijn nog net zo mooi.... ;)
Die sprinkels...hahaha...ik zie het al helemaal voor me :lol: ...ik had laatst een mokkataart, pffff al die hagelslag door de keuken....
Maar wel leuk en vrolijk effect die sprinkels....
De ontvangers zullen wel heel blij en vrolijk geworden zijn van je taarten, denk ik zo...