Onderwerp: Dit is de taart die ik heb gemaakt voor mijn dochter haar verjaardag.
Het was een hele klus, maar wel heel erg leuk om te doen.
Het is de derde taart die ik heb gemaakt en ik moet zeggen......er zit vooruitgang in!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit is de taart die ik heb gemaakt voor mijn dochter haar verjaardag.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het was een hele klus, maar wel heel erg leuk om te doen.
Het is de derde taart die ik heb gemaakt en ik moet zeggen......er zit vooruitgang in!
Wauw je derde taart? super gedaan zeg,
Knap hoor, je derde en dan meteen een stapel! Daar zal je dochter vast heel erg blij mee zijn geweest!
Prachtig
Prachtig, wat een creativiteit!
[MOVE] -> stapeltaarten
mooi gemaakt
best een drukke taart, daar houd ik niet zo van , maar deze is helemaal goed
Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Je taart voor een derde vind ik super.........
hmm 3e taart... echt heel goed gedaan! zo zijn mijn taarten er nog niet uit!
Leuk zeg! En dan pas je 3e! Strak gedaan hoor
Strak voor een derde! En veel leuke dingetjes er op!
bedankt allemaal voor de lieve reacties.
De taart is inderdaad wat druk, maar ik kon zo mooi
in 1 taart een hoop nieuwe dingen leren.
Wat een leuke, vrolijke taart! En wat knap voor een derde taart, je hebt het in je vingers
Nog een tip ( iets wat ik zelf ook soms vergeet ), probeer randjes aan de achterkant te laten aansluiten. Ik zeg altijd: elke taart heeft een achterkant
en dan zie je het randje wat nu boven je strik zit niet. Maar dit zijn natuurlijk mieren****** details
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit is de taart die ik heb gemaakt voor mijn dochter haar verjaardag.