Onderwerp: Nieuw concept, nieuwe inspiratie
HELP Fashcakes en win 12 gratis cupcakes bij 75 facebook page likers!
Hoi Dames,
Het is de laatste 2 jaar voor mij heel moeilijk te bakken op aanvraag. Maar ik geniet nog wel van bakken. Daarnaast houd ik heel erg van de laatste fashion. Dus ik bedacht me wat is nou leuker om deze 2 dingen te combineren. En zo was mijn nieuwe concept "Fashcakes" geboren.
Heb heel het internet rondgestruind en ben het nog niet eerder tegen gekomen. Taarten geïnspireerd op de laatste catwalk mode. Zo kan ik af 'n toe lekker voor mezelf en/of vrienden bakken en hoop ik een inspiratiebron te worden voor alle taartdames en heren die van fashion houden.
Daarom heb ik een "Fashcakes" facebook-blog gemaakt. Hier zullen alle updates en foto's op komen. Mogelijk dat er later uitbereiding gaat vinden naar mijn blogspot. Voor nu in ieder geval:
https://www.facebook.com/Fashcakes
Help mij een inspiratiebron te worden door mijn pagina te LIKEN en te delen bij vrienden/vriendinnen met dezelfde interesse.
- Blumarine Spring Summer 2013-
The collection looked like a fairytale. The designs are inspired on a romantic style with lots of pastel shades. A lot of designs make you think of lavender fields cause of the floral beaded dresses.
- Roberto Cavalli Autumn Winter 2013 -
Black, gold, leather, studs and embroidery is what you see this winter to have a classy warm feeling.