1

Onderwerp: Een zwaarlijvige Paashaas!! Hi hi hi

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/65272_4985160580900_1652412380_n.jpg

Met dank aan de howto van deze site!!
Heb wel enorm gesukkeld met zijn oren, die willen helaas niet blijven staan. Had er al wat tylose onder gedaan en laten drogen.
Heb er achter af een stuk van af moeten doen omdat de koek begon te scheuren.

Heeft er iemand nog tips om dit in de toekomst op te lossen?   ;)

2

Re: Een zwaarlijvige Paashaas!! Hi hi hi

Als het echt niet lukt, kan je er ook voor kiezen om een taartkarton te bekleden in de vorm van een oor en deze erin te prikken. Wel ook rekening houden met het gedeeltje wat je in het hoofd prikt dat je dat ook van karton maakt.

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

3

nicolette schreef:

Als het echt niet lukt, kan je er ook voor kiezen om een taartkarton te bekleden in de vorm van een oor en deze erin te prikken. Wel ook rekening houden met het gedeeltje wat je in het hoofd prikt dat je dat ook van karton maakt.

Dank je wel!! Is misschien wel een leuke oplossing. Ga ik zeker eens proberen.  :D

4

tylose er onder................... :lol:  er doorheen toch

oren eerder maken en laten aan drogen

maar leuk hoor

mpbart

5

mpbart schreef:

tylose er onder................... :lol:  er doorheen toch

oren eerder maken en laten aan drogen

maar leuk hoor

mpbart

Dat is juist het probleem ;-) had er al heel wat tylose onder gedaan en ze op voorhand gemaakt om te laten drogen. Ze waren vrij hard, maar van het moment dat ik ze wou vastmaken aan het hoofd werden ze terug zachter en vielen ze om. Weet niet wat ik fout doe  :s