1

Onderwerp: Uitgebroed..!

Na de standaard ronde cakepops wilde ik toch ook wat anders proberen. En rond Pasen zijn dat dan de kuikentjes en de eieren geworden. Leuk om te maken, maar ik vond het nog niet ideaal om met marsepein op de cakepops te werken. t Werd me toch wat te dik. Misschien een keer met fondant proberen.

Het resultaat is er in ieder geval niet minder vrolijk om:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LU4W8RV3-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-38YFN33B-D.jpg

Re: Uitgebroed..!

Ziet er leuk uit!
Maar je hebt dus geen candymelts gebruikt? Of wel voor de kuikens ?

I never met a calorie I didn't like....

3

taartenprinsesje schreef:

Maar je hebt dus geen candymelts gebruikt? Of wel voor de kuikens ?

Oja, had ik niet zo helder opgeschreven: ik heb gewoon candymelts gebruikt, maar de decoratie van de eieren met marsepein gedaan. Nu lijken de strepen / stippen /vlindertjes etc. zo dik er op liggen. Fondant rolt iets makkelijker dun uit dus zal ik dat de volgende keer maar eens proberen.

4

Leuk

5

leuk, vooral de kuikentjes! Simpel maar o zo schattig.

Hey,
Ik vind je kuikentjes helemaal geweldig. Hoe/waarmee heb je de voetjes, vleugeltjes enz gemaakt?

Aanhouder wint...

7

Ooh schattig...vooral je kuikentjes zien er vrolijk pasend uit....heb zin in de Pasen....nu de Lente nog erbij..

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

8

moooi! en de foto's zijn helemaal top!

Bij ons op de boerderij is het elke dag een feestje!
mama, boerin, bakken, tupperware

9

Bedankt voor de leuke reacties! Ook leuk dat je wat over de foto's zegt, 'feestvarken'. Gewoon wat huis-, tuin- en keukenspulletjes, maar ik probeer ze er wel feestelijk op te zetten altijd.

nikolienbosch schreef:

Hey,
Hoe/waarmee heb je de voetjes, vleugeltjes enz gemaakt?

De voetjes en vleugeltjes zijn van marsepein gemaakt. Ik heb voor de voetjes een uitsteker van een ananas gebruikt. Dat klinkt een beetje raar maar de 'kroon' van de ananas had al min of meer de vorm die ik wilde hebben. Even zoeken tussen je uitstekers dus, er zit vast wel een vorm tussen waar je iets mee kan.

10

Erg leuk en leuk gepresenteerd!