1

Onderwerp: hoe snij je een stapeltaart

stomme vraag misschien, maar ik zie al die mooie stapeltaarten.
hoe snij je die, per laag of in zijn geheel door de 2 lagen

2

Re: hoe snij je een stapeltaart

Hoi Renata,

Kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik doe dat per laag...meestal doe ik per taart een andere smaak, zodat je visite een keuze heeft in smaak... ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Ik haal ze inderdaad eerst van elkaar en dan snijden maar!
Toch wel jammer dat je die zorgvuldig gestapelde taarten in 1 klap zomaar uit elkaar haalt :lol: (maar pas nadat alle visite het geheel gezien heeft :D)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Uiteraard...eerst goed bekijken...en dan..........aanvallen!!! :lol:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

O, hahaha, ik heb m'n collega's vanmiddag eerst de bovenste taart laten opeten en toen pas de 2e! (burp)
Uit elkaar halen, lijkt me idd zo zonde! (maar ja, dat is aansnijden vaak al...)

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

6

En opeten is niet zonde :lol: ???

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

wij hebben hem uit elkaar gehaald.. omdat de meesten de onderste laag wilden :D door de vulling

8

Carin schreef:

En opeten is niet zonde :lol: ???

Neeeeeeeejjjjj!!!! (hahahaha)

Groetjes Wendy

9

Alexia schreef:

wij hebben hem uit elkaar gehaald.. omdat de meesten de onderste laag wilden :D door de vulling

Ja dat was bij ons dus ook dus moesten ze zich eerst door de bovenste laag heeneten, hahaha!! Wat een straf.....

Groetjes Wendy

10

Ik zet de taarten niet gewoon op elkaar maar heb er zo'n plastic schotel onder. Dan kan je mooi van laag tot laag aansnijden en hoef je ze ook niet van elkaar te halen. Je kan ook gewoon zo'n schotel van karton maken en bekleden met folie. Maak stapel taarten eigenlijk nooit in verschillende smaken. Maak er dan liever een of twee er naast met een andere smaak. Scheelt een hoop rommel bij aansnijden maar dan zijn ze hier in Noorwegen ook alleen maar gewend met een taart buffe waar iedereen zoveel en zo groot kan pakken als hij/zij wil. en niet zoals in Nederland waar iedereen een taartpunt krijgt

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no