1

Onderwerp: Een nieuwe jonge deelneemster erbij!!

Hallo lieve medebakksters!

Ik ben hier ook nieuw, ik ben al lekker aan het bakken geweest. Ik ben een jonge meid van 25 jaar ( over 8 daagjes 26 !! )
en ik kom uit Rotterdam.
Ik heb mijn eigen dierenspeciaalzaak, en heb zelf ook heeeeeel veel diertjes.
Ik woon zelf met mijn lieve vriend Mark.
Dus zoals je ziet, een heel druk leventje, met 6 dagen werken, en alle diertjes erbij.
Maar tijd om te bakken maak ik graag!!

Ik ben begonnen met een beetje knutselen van cupcakes enzo, en dat beviel me zo goed, dat ik het nu ook met taarten heb!

Afgelopen zondag heb ik voor het aller eerst een mooie chocolade taart gemaakt voor mijn lieve oma die alweer 71 jaar is geworden!

Het is een chocolade taart geworden die ik door 3e heb gezaagd, en heerlijk gevuld.
Hij is niet helemaal super mooi rond geworden, maar voor de eerste keer toch goed gelukt!
Iedereen was heel trots op mijn werk  :lol:

Ik ben super blij met dit forum, zoveel informatie en zoveel leuke mensen te zien!
Jullie zullen me vaker zien/horen!

Fijne dag verder!

Groetjes Linda

Het taartenvirus is besmettelijk en aanstekelijk, maar je voelt je er kiplekker bij!

2

Re: Een nieuwe jonge deelneemster erbij!!

Hoi Linda, welkom. Ik ben wel benieuwd naar die chocoladetaart. Had je een foto genomen of hebben jullie hem lekker meteen opgegeten?  :9

3

Hoi Maria,

Dank je wel voor je lieve berichtje.

Ik heb wel een foto gemaakt, maar ik heb geen idee hoe ik deze hier erop krijg.
Ik heb een aantal dingen al geprobeerd, maar het lukt me nog niet.
Wel heb ik al een mijnalbum.nl aangemaakt, dus hij zal snel daar te zien zijn!

Al wil ik er wel bij zeggen dat dit me alleralleraller eerste taart was! Dus niet goed gelukt haha.

Groetjes Linda

Het taartenvirus is besmettelijk en aanstekelijk, maar je voelt je er kiplekker bij!

4 Laatst bewerkt door Maria1000 (26-03-2013 00:20)

Als je in je mijnalbum.nl op de foto gaat staan en op de rechtermuisknop klikt, kan je het linkje naar de foto toe kopiëren.

En dan moet je in het tekstvakje hier op het fotoicoontje klikken.

(img) (/img) komt er dan te staan. Het linkje zet je vervolgens hiertussen. (Tenminste, zo doe ik het.)