Onderwerp: Mijn eerste stapeltaart
Mijn oma wilde graag een taart...
De eisen; bloemen en veel geel
En mijn eerste strik
Wat vinden jullie ervan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste stapeltaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn oma wilde graag een taart...
De eisen; bloemen en veel geel
En mijn eerste strik
Wat vinden jullie ervan?
Mooi gedaan! Je oma zal wel trots zijn op zo'n taart!
Ziet er goed uit!!!
Even een vraagje, draai je je taarten na het bakken om zodat onderkant bovenkant word? Want ze lijken nu wat bol?
En wat ik ook wel leuk vind om te weten, waarmee had je hem gevuld?
Ja ik hem wel omgedraaid... maar ik denk iets te laat waardoor die inderdaad nog al bol is geworden. De bovenste was gevuld met aardbeienjam en opgeklopte chocoladeganache en de onderste met kersenham en opgeklopte chocoladeganache.
kersenham... interesant
hij is leuk
Haha! Kersenjam natuurlijk
Kinkt lekker!!!!!!
Wil trouwens ook nog wel even zeggen dat je strik super gelukt is!
Wat goed gelukt voor de eerste keer zeg!!!
Enne ...mooie strik hoor!!!
Ja ik hem wel omgedraaid... maar ik denk iets te laat waardoor die inderdaad nog al bol is geworden. De bovenste was gevuld met aardbeienjam en opgeklopte chocoladeganache en de onderste met kersenham en opgeklopte chocoladeganache.
Als ik dit lees begrijp ik dat je hem voor het vullen/ bekleden weer terugdraait. Er wordt bedoeld dat hij ook op de kop gevuld en gedecoreerd wordt. Dan is de bovenkant vlak. Als de bolling te groot is heeft dit echter geen nut, omdat je dan aan de onderkant een lege ruimte tussen je taarten krijgt. Je kunt dan met een mes voor het vullen de bolling er voorzichtig afsnijden.
Ps. Vergeet ik helemaal te zeggen dat je taart verder goed is gelukt. Ziet er mooi uit. Strik is ook super gelukt.
Nooit over nagedacht maar ik draai m inderdaad weer om ja. Kan inderdaad beter de bovenkant de onderkant laten zijn en eventueel wat er af snijden. Bedankt voor de tip
Iedereen bedankt voor de complimenten.
Knap die strik! Is mij nog niet gelukt!
Lekker!!!!
Bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste stapeltaart