1

Onderwerp: MET SPOED een SQUARE CAKE BOARD GEZOCHT!! In ROTTERDAM NOORD!

Goedemorgen allemaal!

Ik ben op zoek naar deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/func … 35-x-35-cm

Dom dom dom van mij ben hem helemaal vergeten te kopen en moet morgen de taart maken. Waar kan ik hem in Rotterdam Noord kopen?? Of in de buurt?? Ben echt radeloos!

HELP HELP HELP!!

**beginneling alle tips zijn welkom**

2

Re: MET SPOED een SQUARE CAKE BOARD GEZOCHT!! In ROTTERDAM NOORD!

Moet het per se een cakeboard zijn? Je zou anders een mdf-plaatje kunnen inpakken met inpakpapier+bloemenfolie en daar dan de taart op zetten.

3 Laatst bewerkt door Noontje (20-03-2013 10:13)

Waar kan ik dat halen?? Weet je dat? Dat zou perfect zijn! Die is nog steviger

4

De 35x35 komt nog op een andere taart? Dan zou ik het niet doen. Alleen als ondergrond voor de onderste taart.

5

Esther68 schreef:

De 35x35 komt nog op een andere taart? Dan zou ik het niet doen. Alleen als ondergrond voor de onderste taart.

Neeh ik wil hem echt als ondergrond gebruiken, want bij een kussentaart zie je dat dat is lelijk...! Worden die MDF platen op maat gesneden?? Ik zag dat ze te koop waren bij bouwmarkten met een bepaalde formaat. Weet je dat??

6

Ik koop altijd platen van 60x (geloof) 1.20 en 4 mm dik. Die kosten iets van  € 4. Bij de bouwmarkt inderdaad. Ik zaag ze zelf omdat ik verschillende groottes gebruik. Ligt aan de taart ( spongebob heeft weer een andere maat dan een 25 cm). Pak ze dan in met een bijpassende kleur papier  :) .

7

Ik gebruik altijd 8 mm dik MDF  Vind ik iets mooier staan dan de 4 mm.  De platen zijn regelmatig in de aanbieding bij de bouwmarkten. En vaak als je een (gratis) klantenpas hebt kun je de plaat gratis op maat laten zagen. Hou er met het aangeven van de maten wel rekening mee dat als je hem nog in een taartdoos wilt doen je de plaat iets kleiner laat zagen. Dus als je taartdoos 35x35 cm is dan laat je een plaat van 34x34 cm zagen.
Uit 1 plaat kun je meerdere formaten halen.

8

Thanks voor jullie reacties!!!! Ben echt blij met deze oplossing!!!

9

Er zit ook n taartwinkel ergens in noord, volgens mij op de zaagmolenstraat, als ie er nog zit, ben dr n keer langsgefietst. en bij kookpunt zit ook iets waar ze workshops geven ms hebben die wat?