Onderwerp: botercrememix met jam?
Ik heb botercrememix, wil graag aardbeienbotercreme.. Kan ik daar jam doorheen doen? & hoeveel? Ik wil hier graag toeven van spuiten voor op de cupcake
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercrememix met jam?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb botercrememix, wil graag aardbeienbotercreme.. Kan ik daar jam doorheen doen? & hoeveel? Ik wil hier graag toeven van spuiten voor op de cupcake
Ik zou er naar smaak de jam in doen, ik doe dat wel iig wel beetje het zelfde id als patidess er doorheen doen, moet kunnen lijkt mij, wel opletten dat er niet van die grotere stukken fruit in zitten, want dat spuit niet makkelijk en niet mooi,
Iig veel suc6
Ik kan het nu niet meer terug vinden, maar heb hier op het forum eens gelezen dat botercreme vermengd met Hero jam gaat schiften. Dit schijnt iets met conserveringsmiddelen te maken te hebben. Ik heb al gezocht, maar ik kan het desbetreffende topic niet terug vinden. Heb er toen een aantekening gemaakt, en dus zelf nooit Hero jam gebruikt. Ik heb het dus ook nog nooit zelf uitgeprobeerd.
Als het gaat schiften gewoon door mixen dan gaat hij uit de schift, is bij mij ook al eens gebeurd!
Ik heb geen hero jam, ik heb die glazen potjes met witte sticker, uhmmm die noem ik maar de echte lekkere jam , zitten ook bijna geen klontjes in, ik vind de saroma niet 'echt' aardbei. Geprakt vind ik tzelfde als jam
maar ik probeer t wel, las wel over tova aardbeiensaus maar dat is toch ook jam?!
Ik doe vaak aardbeienjam erdoor,niet te veel in 1 keer,het word snel te zoet. Dus vaak even proeven
Dankjewel! Ik had de botercreme mix, & veeel minder water gedaan & aardbeiensaus gebruikt. Het is zo lekker!! Maar idd heel zoet, hou ik van maar ben misselijk van t proeven
Aardbeiensaus! Das een goeie! Tnx
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercrememix met jam?