1

Onderwerp: vraagje Dressuurzadel 3D dringend!

Hallo

Ik kreeg vandaag de vraag om voor een meisjes(vrouw) van 20 die dressuur rijd een dressuurzadel te gaan maken als taart in 3D, ik vroeg me af zouden jullie een idee hebben hoe ik die moet maken? Ik heb gezegd dat ik morgen ten laatste ging doorgeven of ik dit aankan. De papa wou eerst een paardenhoofd in 3D rechtstaand maar dat is voor mij te groots maar een dressuurzadel ziet er volgens mij wel makkelijker uit!
Wat denken jullie? Kunnen jullie me raad geven aub

Fanny

2

Re: vraagje Dressuurzadel 3D dringend!

Zou een paardenhoofd niet makkelijker zijn?
Als je zeg maar het paardenhoofd, vanaf de zijkant gezien maakt?
Grote vierkante cake bakken, vorm van paardenhoofd uitsnijden.....zeg maar wat.
Pffff zal nie meevallen........

3

Paardenhoofd wil hij nu niet meer, maar ik ook niet, hij wou een 3D hoofd en ik wou een 2D hoofd  maar hij zou nu een dressuurzadel willen  ik weet het tis niet makkelijk al zie ik enkel een foto ve zadel tzal niet makkelijk worden((((

4

dat lijkt me een hele uitdaging succes

5

ik denk dat ik dit als voorbeeld kan gebruiken?
http://cakecentral.com/g/i/108761/thank … retty-good

Ziet er wel redelijk goed uit maar dan wel in het zwart want een dressuurzadel is zwart maar zou wel goed dienen als foto, wat denken jullie?

6

nou lijkt me een hele klus, Een dresuurzadel is trouwens niet per definitie zwart, je hebt ze ook wel in bruin enz. Ik zou er dan ook beugels enz aan maken de foto van de taart die je laat zien vind ik een beetje kaal. Suc6 met de taart en als je hem maakt wel ff showen hoor ben heel benieuwd

7

de taart zelf vind ik ook niet denderend, en vind ik ook kaal maar ik kijk nu enkel naar de opzet vandaar)))) De papa vroeg me ook naar beugel en zweep dus dat zal ik er ook in verwerken.
Maar denk dat ik de opdracht ga aanvaarden, ik hoop dat het lukt. Maar ik denk het wel, vind het een leuke uitdaging.

8

Een uitdaging is het zeker, ik neem aan dat je al gegoogled hebt voor ideen?   Succes ermee en ik vind de voorbeeld taart wat kaal.  Maar misschien wel een goed uitgangspunt  :Y
Ben wel benieuwd naar je resultaat straks.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.