1

Onderwerp: paaseitaart

HALLO medebaksters.

IK sta verstelt van alle leuke mooie en vrolijke ideeen.
Ik wil nu nl een paasei als taart maken ik denk dan aan een ei door de helft helft verticaal gesneden en hem dan op een ondertaart leggen ik heb geen eimolt dus zou een van jullie mij een tip kunnen geven hoe ik hem het beste kan uitsnijden en ook de bolling goed kan krijgen?

Alvast bedankt.

gr Esther

2

Re: paaseitaart

Ik heb geen tips, maar ik heb wel wel even gemeld omdat je in het verkeerde topic staat ;-)

3

Ik denk dat ik in dit geval een bolvorm zou bakken en deze dan tot een ei vorm zou snijden.

Dat is toch een TAART waard!

4

damk je wel appeltje dat dacht ik zelf ook
te doen ik ga het gewoon proberen.

gr esther

5

Heb dat ook eens willen doen, maar uiteindelijk toch gekozen om een laag taart extra te maken en dan een chocolade ei bovenop de taart te zetten. Dat ei had ik dan ook nog met wat fondant bloempjes versierd.

Volgens mij is het heel moeilijk om een mooi ei te snijden uit cake, maar als je een template mocht vinden, mag je die altijd delen  :D

Succes!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

6

Waa woon je? Ik heb de eivorm, kan altijd voor je biscuit bakken

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda