1

Onderwerp: Hulp gevraagd!! aantal personen autotaart

hoi allemaal,

Ik had een opdracht voor een boektaart voor 30personen voor as vrijdag. Nu wil opdrachtgeefster ineens toch een autotaart voor 30personen. Toen ik voorzichtig aangaf dat de taart dan misschien wel duurder zou worden zei ze: "waarom? T is toch nog steeds taart voor 30 personen?  :lol:  mensen snappen niet dat daar een wereld van verschil is tussen een boektaart en autotaart. Maar nu mijn vraag:

Als ik van een 25cmrond een auto maak is die niet meer voor 18p. Maar kunnen er misschien hoogstens 10mensen van eten... Hoe zouden jullie autotaart voor 30p maken?

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

Re: Hulp gevraagd!! aantal personen autotaart

Een taart met een auto op!Zou geen auto maken voor 30 pers ,moet dan wel een groooote auto zijn.Ben nu ook  bezig met een auto taart en is een grote auto maar is toch maar voor 10/12 pers!

Ja dat dacht ik dus ook... Heb ik ook voorgesteld om een 30x30 te doen plus een auto erop. Maar dan reken ik wel de prijs voor twee taarten en dat vindt ze te duur geloof ik...  maarja... Een autotaart is ook veel meer werk dan een 'gewone' taart. Ik vind het wel rot want het is de eerste keer dat ik iemand 'nee' verkoop.

Ik weet wel dat zij er een week van tevoren pas mee komt maar toch...

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

4

Ze wil dus een 3D auto en het mag geen puzzelplaatje zijn?
Vind het ook lastig. Ik heb eens een 3D auto gemaakt, maar weet eerlijk gezegd niet meer voor hoeveel personen. Maar zeker geen 30. Je zou een kleine auto uit cake kunnen snijden en dan op de taart te zetten? Dit is dan wel anders als taart en er komt een meerprijs op, wat ze dus niet wil.
Vind het lastig.....
Toevallig deze week ook zoiets gehad....'klant' wilde een vierkant of rechthoek taart voor x personen. Ik zei...dan wordt de taart zo groot en kost zoveel. Ze had een bepaald budget in haar hoofd wat veel lager was. Ik zei toen dat ik voor dat geld een rechthoek van 25x30 kon maken. Mailde ze dat ze dit veel te klein vond en of ik grotere bakblikken had ( :think: ) Ik zei toen....ik kan wel een grotere maken, maar dan worden de kosten ook groter  ;) . Dit is al jaren een vaste klant en nooit problemen mee gehad....
Sorry voor dit verhaal maar het zit me, net als bij jou, niet lekker. Je wilt het toch goed doen....