Onderwerp: Gewoon om lekker van te smullen....
Mijn schoonvader is vandaag jarig, dus ik neem een taartje mee.
Gevuld met 2 lagen: aardbeienjam, aardbeienroom en verse aardbeien... Smikkelen dus!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gewoon om lekker van te smullen....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn schoonvader is vandaag jarig, dus ik neem een taartje mee.
Gevuld met 2 lagen: aardbeienjam, aardbeienroom en verse aardbeien... Smikkelen dus!

Die ziet er lekker uit 
Ziet er heeeeel lekker uit!
Ziet er mooi uit
Lekker 
Ziet er lekker uit! Mag ik vragen waar je die chocoladestokjes hebt gekocht?
Ziet er lekker uit! Mag ik vragen waar je die chocoladestokjes hebt gekocht?
Natuurlijk mag je dat vragen! Is daar dit forum niet voor bedoelt? Haha. De stokjes zijn amicelli's. Ik heb ze gekocht bij de slechte afdeling in de c1000. Denk dat ze bij de meeste supermarkten gewoon verkrijgbaar zijn.
Christina schreef:Ziet er lekker uit! Mag ik vragen waar je die chocoladestokjes hebt gekocht?
Natuurlijk mag je dat vragen! Is daar dit forum niet voor bedoelt? Haha. De stokjes zijn amicelli's. Ik heb ze gekocht bij de slechte afdeling in de c1000. Denk dat ze bij de meeste supermarkten gewoon verkrijgbaar zijn.
Dank je! Ik ben op zoek naar stokjes en vind deze wel erg mooi.
Mijn papa is binnen 2 weken ook jarig. En ik zou graag jouw taartje imiteren. Als dat mag...
Maar waar heb je al blauwe bessen gevonden?
Wat zit er onder het fruit? Botercreme?
Mijn papa is binnen 2 weken ook jarig. En ik zou graag jouw taartje imiteren. Als dat mag...
Maar waar heb je al blauwe bessen gevonden?
Wat zit er onder het fruit? Botercreme?
Hoi sandra,
Deze taart heb ik ook gewoon van het internet gehaald hoor! Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :-)
De blauwe bessen had ik bij de c1000 gehaald, hier in almere zit er 1 met een hele uitgebreide groente en fruit afdeling, ze waren zelfs erg smakelijk!
Onder het fruit zit inderdaad botercreme, ik maak zelf altijd merengue botercreme. Ik had de laag er dunnetjes op gesmeerd maar vond zelf dat het wel wat royaler mocht.... Of toch overgieten met ganache volgende keer... Normaal heb je namelijk marsepein of fondant om je taart en toen we van deze taart een stukje afsneden vielen de amicelli's er meteen vanaf of je haalt ze er af anders is het lastig eten en dan wordt het een beetje een karig taartje langs de zijkanten. Verder was hij heerlijk, maar de volgende keer als ik deze taart ga maken ga ik het toch iets anders doen...
Post jij je taart? Ik ben erg benieuwd!
Groetjes petula
Oh die ziet er lekker uit! Ik ga hem ook onthouden.
Ziet er heerlijk uit 
Ik heb hier nog nooit een taart gepost. Ik heb er nog maar 4 gemaakt.
Maar ik zal het dan voor de eerste keer doen 
wat leuk !! en klinkt erg lekker zo met de amicelli's 
Hmm..
je taart ziet er lekker en mooi uit!! Mag ik vragen hoe jij aardbeienroom hebt gemaakt?
't is dat je een computer niet op kunt eten, maar ik zou zo m'n tanden in dit taartje zetten 
Hmm..
je taart ziet er lekker en mooi uit!! Mag ik vragen hoe jij aardbeienroom hebt gemaakt?
Voor aardbeienroom klop ik slagroom zonder suiker (wel met klopfix), als de slagroom lobbig begint te worden voeg ik een flinke eetlepel aardbeienjam toe. Doorkloppen tot de slagroom stijf is. Heerlijk fris en niet te zoet!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gewoon om lekker van te smullen....