Onderwerp: wie weet welke uitsteker hier wordt gebruikt?
Ik zou graag willen weten met welke uitsteker de letters wordt gedaan?
Alvast bedankt..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » wie weet welke uitsteker hier wordt gebruikt?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zou graag willen weten met welke uitsteker de letters wordt gedaan?
Alvast bedankt..
dat zijn de JEM letters!
http://www.deleukstetaartenshop.nl/jem- … -set-64pcs
dat zijn de JEM letters!
bedankt voor je reactie..
Ga ik even kijken.
gr.
Ze lijken ook heel erg op de letters die bij dat taarten tijdschrift, taarten decoreren, zaten.
Ze lijken ook heel erg op de letters die bij dat taarten tijdschrift, taarten decoreren, zaten.
Klopt, maar die van Jem zijn een stuk steviger!
Ja, de JEM letters! Heeft even geduurd voordat ik deze bestelde (vond ze prijzig) maar heb er geen moment spijt van gehad.
Zoals hierboven gedaan is, doe ik het ook meestal. Marsepein uitrollen en dan de letter erin drukken. Dan druk ik de stempel+marsepein in de ondergrond. Zit de letter gelijk goed!
Bedankt iedereen..
Zijn idd best prijzig..
Ik weet in ieder geval wel welke ik moet hebben..
Ja, de JEM letters! Heeft even geduurd voordat ik deze bestelde (vond ze prijzig) maar heb er geen moment spijt van gehad.
Zoals hierboven gedaan is, doe ik het ook meestal. Marsepein uitrollen en dan de letter erin drukken. Dan druk ik de stempel+marsepein in de ondergrond. Zit de letter gelijk goed!
Die methode ken ik nog niet! Uitsteken, beetje lijm erop en dan op de ondergrond drukken? Jeetje, wat een idee! Waarom ben ik daar zelf niet opgekomen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » wie weet welke uitsteker hier wordt gebruikt?