1

Onderwerp: Taart 1ste verjaardag van onze zoon! HELLUP

Hallo,

Het is bijna zover onze kleine jongen word alweer 1

Ik wil graag een taart maken met zijn foto erop. De foto is geen probleem want ik weet waar ik die kan bestellen  (Ik wil de frosty sheet). Het probleem is dat ik gewoon geen inspiratie heb om hem te decorenen  :s .
Ik wil een ronde taart maken (26cm) en dan de foto erop met een randje eromheen en dan iets kleins op de taart boven de foto boetseren. De foto hoeft niet in het midden te liggen. Heel veel randjes om een foto zijn gemaakt van bloemetjes maar dat vind ik niet leuk voor een jongen, iemand andere ideeën??

Ik had al een beetje op internet gezocht maar ik kan gewoon niets vinden. Ik ben ook nog maar net begonnen met taarten bakken/decoreren dus het moet niet te moeilijk worden.
Ook wil ik er graag een bijpassend meptaartje bij.

pffff wat een wensen zeg......... word er zelf gek van.
Misschien is het ook wel de stress voor zijn 1ste verjaardag hihi

Re: Taart 1ste verjaardag van onze zoon! HELLUP

een beertje en dan blokjes met de letters van zijn naam erop?

De aanhouder wint!

Vroeger heb ik wel veel met fimo klei gewerkt dus een beertje moet inderdaad nog wel lukken. Ik dacht aan winnie de poeh.

Kunnen jullie een randje voor om de foto verzinnen in de trant van winnie de poeh?

4

De rand om de foto maken met uit fondant/marsepijn gestoken auto-tjes. Ik heb voor kinderklei van die kleine stekertjes en daar zit een auto bij. Dan kan je ook aan de zijkant van de taart wat auto's doen en een mooie 1. Verder niet teveel dingetjes juist omdat het om de foto gaat.

5

In de trand van winnie gewoon potjes honing.

MamavanSharon schreef:

Vroeger heb ik wel veel met fimo klei gewerkt dus een beertje moet inderdaad nog wel lukken. Ik dacht aan winnie de poeh.

Kunnen jullie een randje voor om de foto verzinnen in de trant van winnie de poeh?

bijtjes en misschien lieveheersbeestjes?

De aanhouder wint!

Ja bijtjes en honingpotjes zijn leuk!

Het moet inderdaad niet te druk worden.
Maar een fotootje bijvoorbeeld links onder en rechtsboven een klein boetseerseltje moet wel kunnen toch?

8

Tuurlijk kan dat, bereid alles voor en als je aan het versieren bent zie je vanzelf hoe je het mooi vind.

Dank jullie wel alvast!
Er beginnen wat ideetjes te komen :-)

10

een rand van ballonnetjes kan natuurlijk ook altijd nog.

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

Ik heb alvast een knorrertje en winnie de pooh geboetseerd! Ze staan bij de taarten parade.

12

of rond de helft van de (ronde?) foto een treintje met wat wagonnetjes boetseren?