Onderwerp: Is er een how to kasteeltje maken ???
Is er iemand die misschien een how to weet of het misschien goed kan uit leggen hoe je een kasteeltje kan maken?
Bij voorbaat dank
Groetjes Carola
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Is er een how to kasteeltje maken ???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is er iemand die misschien een how to weet of het misschien goed kan uit leggen hoe je een kasteeltje kan maken?
Bij voorbaat dank
Groetjes Carola
Wat voor kasteeltje? Een taart in de vorm van een kasteel, een éénpersoonsgebakje of een kasteeltje voor op de taart???
Wat voor kasteeltje? Een taart in de vorm van een kasteel, een éénpersoonsgebakje of een kasteeltje voor op de taart???
Hoi,
sorry mischien niet zo duidelijk maar ik bedoel inderdaad het 1 persoons kasteel gebakje.
mvg carola
Hoi,
sorry mischien niet zo duidelijk maar ik bedoel inderdaad het 1 persoons kasteel gebakje.
mvg carola
Het geeft niet hoor, maar er waren meerdere mogelijkheden.
Voor die gebakjes maak ik altijd een vierkante taart welke ik vul en daarna in stukjes snij. Marsepein in repen snijden die +/- 1 cm hoger zijn dan de gebakjes. De gebakjes afsmeren en derepen er omheen plakken. Het overgebleven randje op de 4rechte zijden naar binnen vouwen.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Is er een how to kasteeltje maken ???