Onderwerp: Kikkertje, ooievaar (en muisjes grrrrrr)
Omdat mijn buurmeisje is bevallen van een zoon een babytaart gemaakt. Wilde graag een baby boetseren maar dat werd niets, daarom de ooievaar geprobeerd en dat ging een stuk beter. Dacht lekker makkelijk te doen door de zijkant met muisjes te bwerken. Bij het scheef houden van de taart gingen helaas de lagen schuiven, help. Kwam dus handjes tekort en moest manlief inschakelen (eentje die absoluut niets met taarten heeft) Ik de taart vasthouden, hij muisjes schudden. Volgens hem werd dat helemaal niets maar ja ik kan moeilijk halverwege stoppen. Mijn reactie was dus kort maar duidelijk: "kop dicht en schudden, ik ga straks wel stofzuigen". Er lagen ondertussen meer muisjes door het huis dan dat er op de taart zaten. Het resultaat valt gelukkig mee. Vulling: bokkepootjes en bbr/slagroom.

Omdat ik toch met een taart bezig was ook voor een collega die in het ziekenhuis ligt een klein "opkikker" taartje gemaakt. De cake is lekker makkelijk gewoon een halve kant en klare. de vulling bbr+slagroom en wat lepeltjes advocaat (wordt het een beetje gezellig in het ziekenhuis) De buitenkant is van het proefpakje choco-rolfondant. Erg lekker al zeg ik het zelf. Leuk verhaal: toen ik bij de receptie naar haar kamernummer vroeg zei de receptioniste meteen"h