Onderwerp: Afwisselende parade o.a. brush embroidery :)
Hallo allemaal,
Al een tijdje niet gepost dus hier een parade van de afgelopen maanden, van oud naar nieuw
.
Bumba taartje voor het zoontje van een collega die 2 jaar werd, ik baal als een stekker want ik heb in de zomer een taart gemaakt bij mijn zus thuis en sindsdien ben ik een aantal taartspullen kwijt geraakt, waaronder mijn sugargun
. Ben nog steeds aan het zoeken.. maar voorlopig dus even geen randjes om de puzzelplaatjes
. Gevuld met frambozenmousse:
Babyshower taartje voor de beste vriendin van mijn zus, vorige week bevallen is van haar zoontje!
Gevuld met bosbessenmousse:
Nog een taart voor een zoontje van een andere collega, gek op auto's, dus voor het eerst aan het boetseren geslagen! Gevuld met bananenmousse en vanillecrème:
Tot slot een taartje van afgelopen weekend, gemaakt voor mijn oma die alweer 83 werd. Voor het eerst brush embroidery geprobeerd, vind ik er altijd zo mooi uit zien! Redelijk gelukt vind ik zelf, maar kan beter haha, dus dat moet ik maar eens vaker gaan doen! Gevuld met aardbeienmousse en stukjes gehakte pure chocola, afgesmeerd met ganache.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!