Onderwerp: vintage grote roos
Mijn versie van de grote roos, ik wilde hem een beetje vintage maken... Nou nog een knalrode, dat lijkt me ook leuk! Lekker overal rode dust vanaf poetsen daarna, hahaha. Wat vinden jullie ervan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » vintage grote roos
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn versie van de grote roos, ik wilde hem een beetje vintage maken... Nou nog een knalrode, dat lijkt me ook leuk! Lekker overal rode dust vanaf poetsen daarna, hahaha. Wat vinden jullie ervan?
Prachtig weer! Al jouw bloemen lijken zo echt!!
Schitterend!!! Jammer dat mij volgende maand niet gaat lukken, maar ik kom de workshop zeker een keer volgen.
ookal zo mooi!
ik ga dinsdag naar Madhuri voor de grote roos!
ben benieuwd of ie net zo mooi wordt als deze!
Prachtig!
Schitterend!
woooow is dat de roos voor de workshop??
Nu ben ik nog blijer dat je komt!
ik was al zo blij dat ik naar je workshop mocht, maar nu heb je me nog blijer gemaakt!! Ik vind m echt prachtig!!!!
ik hoop maar dat dit me gaat lukken
Is dit niet stiekem een echte? Echt heel mooi gemaakt!
Wacht even..., volgens mij heb je toch echt stiekem een roos bij de bloemist gehaald,
dit kan toch niet van fondant zijn!
Echt superrrrrrrr gemaakt!!
Begrijp ik nu goed dat jij hier workshops in geeft?
Zo ja, dan houd ik me aanbevolen voor meer info!
Wat een schitterend mooie roos zeg, prachtig gewoon
Dit is een echte roos, toch?
Jeetje... Ik wil ook een workshop volgen! Dit is prachtig!!
heel erg mooi!
Net echt wow!
Heel erg mooi. Een workshop van jou komt steeds hoger op m'n verlanglijstje, je komt alleen nooit in de buurt van Amsterdam/Zaandam.
Wow! Heb laatst een foto van een witte roos gemaakt. Is vrijwel tzelfde! De blaadjes lijken zo extreem echt!
Heb je deze op draad gedaan? Bij de ene lijkt nml van niet bij de andere denk ik een draad te zien
Echt schitterend mooi!!!!!
Neeeeee, dat meen je niet?! Is deze echt zelf gemaakt? Geen echte?? Dit is bizar........ Bizar goed!!!!
Wat ontzettend mooi. Echt net echt, ook die blaadjes. Echt heel erg knap gemaakt. Er nu kom je misschien ook nog in Deventer deze mooie workshop geven... Ik hou het in de gaten!
dit is er weer zo één van wauwy
grt Carla
WAUW wat is dat mooi zeg.... kan bijna niet geloven dat het geen echte is...
Wauw wat mooi!Hoop dat je daar eens een workshop voor geeft niet te ver van Antwerpen !Met welke uitsteker is die gemaakt?Rozenblaadjes lijken zo groot !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » vintage grote roos