Onderwerp: M'n aller eerste stapeltaart!
M'n zusje werd gister 10 jaar en wilde heel graag een stapeltaart. Ik heb nog nooit eerder een stapel gemaakt, maar o o o wat heb ik een respect gekregen voor mensen die veel (bruids)stapels maken! Wat vond ik het veel werk.
Ze heeft een pup gekregen voor d'r verjaardag, een blonde labradoodle; Lola. Dus alles moest in het teken staan van honden. Daarnaast is ze niet echt een meisje dat van 'meiden' kleuren houdt, ze wilde graag licht/vel blauw, paars en geel. Dus daarmee aan de slag gegaan en dit is het geworden. Ben er stiekem best wel trots op dat alles in één keer gelukt is, uiteraard met dank aan alle tips en verhalen die ik hier op het forum heb gelezen
Het was een chocoladebiscuit met chocoladebotercreme met Milka-Daim en Dulce de leche. Iedereen vond hem gelukkig heerlijk!
Verder had ik er nog bijpassende cupcakes bij gemaakt (stiekem een foto erbij ) en een apart taartje voor de kaarsjes, want de stapeltaart wilde ze graag mooi op tafel houden. Uiteraard ook in het thema 'honden'.
De cupcakes..
En het extra taartje..
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127388252