1 Laatst bewerkt door Tigrasas (02-03-2013 23:52)

Onderwerp: Eeiinnddeelliijjkk.....werd ze 16!

Ze kon echt, echt, NIET wachten, tot ze (mijn dochter dus) 16 zou worden......  en natuurlijk moest ik daar een mooie taart voor maken. In totaal ruim 8 uur werk er in zitten, ik ben niet 100% tevreden, maar dat is altijd wel zo denk ik. De schoentjes maakte ik voor de eerste keer, en ooh ZO leuk om te doen! Ik heb ooit eens ergens foto's van diverse taarten opgeslagen en hier mijn inspiratie uitgehaald, dank aan hen die deze inspiraties leverden ;-)

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/385898_245790215558491_1212671841_n.jpg

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/542691_245790362225143_1101211399_n.jpg

Vulling van boven naar beneden, aardbeien creme en aardbeienjam, chocolade bavarois met stukjes pure chocolade er in en kersenjam, tropisch fruit crème en bosvruchtenjam

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Eeiinnddeelliijjkk.....werd ze 16!

Tjee dat heb je snel gedaan! Ik ben vaak voor 1 taart al 8u kwijt met alles, laat staan eens stapel ;)

Hij is netjes en leuk geworden! Leuke kleurencombi!

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina

3

Wat een leuke taart!!

4

Mooie taart en gefeliciteerd met je dochter

5

Ja dank je wel, ze was echt heel blij met haar taart!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Proficiat met je dochter.
Wat een prachtige taart.

7

Leuke taart en gefeliciteerd met je dochter!

8

Dank jullie wel allemaal!