Onderwerp: geboetseerd beertje van fondant
Mijn eerste beertje geboetseerd van fondant. Moet nog wel heel veel oefenen, maar vind deze wel leuk gelukt. Wat vinden jullie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » geboetseerd beertje van fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste beertje geboetseerd van fondant. Moet nog wel heel veel oefenen, maar vind deze wel leuk gelukt. Wat vinden jullie?
Heb je een how to gebruikt? Dat zorgt bij mij voor een veel beter resultaat dan uit de losse hand. Is het roze zo bobbelig om een vacht effect te creëren? Je kunt ook glad boetseren en dan met een sateprikker erin prikken. Ik denk dat iets fijner werken ook voor een mooier effect zal zorgen.
Hoop dat je wat aan de tips hebt, succes ermee.
Vind nu ik nog eens kijk het vachtje zo ook heel leuk.
Ik heb het neusje veranderd daar zit nu een wit snoetje op dat maakt het ook al anders. Heb deze uit de losse hand gemaakt idd Het lukt mij niet via een how to haha nog eens gaan proberen. Heb de structuur zo gemaakt dat het een vacht lijkt! Wil het nog eens met een schaartje proberen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » geboetseerd beertje van fondant