1

Onderwerp: Geen taart voor deze vogels en varkens :(

Ik vond de vogeltjes en varkentjes zo leuk gelukt dat ik ze toch even wilde laten zien. Heel lang en saai verhaal over het hoe en waarom deze arme vogeltjes geen taart hebben om op te pronken komt na de foto, zo interessant is het namelijk niet.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6FLTGMVY.jpg

Het komt erop neer dat we nu bij mijn schoonouders in Engeland zijn en wegens omstandigheden later terugkomen dan eerst gepland (we zouden de dag voor het feestje terugkomen, en komen nu pas de dag erna terug). Ik had de vogels vorige week (voor ons vertrek naar Engeland) al gemaakt omdat ik wist dat het krap zou worden. Gelukkig is de vader van de jarige job een goede vriend en hij heeft de sleutels van ons huis, dus hij kan de vogels ophalen en zelf op een taart zetten. Het was een vriendendienst, geen betaalde opdracht. Toch erg jammer, ik had een heel leuk ontwerp in mijn hoofd, en de katapult, plankjes, TNT en bouwstenen ook allemaal al geboetseerd.

Maar Angry Birds is zo'n populair thema, ik weet zeker dat mijn kans nog wel komt  :)

2

Re: Geen taart voor deze vogels en varkens :(

Je hebt ze wel supergoed gemaakt zeg, de gelijkenis is treffend.

Tieneke

3

Dank je wel Tieneke!

4

Oooh da's ook wat ja  :s  Maar ze zien er cool uit, op wat voor taart ze dan ook staan  ;)

Life can be so sweet!!