1

Onderwerp: Sabientje

Ik ben nieuw op deze site and I LOVE IT
Als 36 jarige moeder van drie dochtertjes ben in augustus getroffen door een herseninfarct, zit nog een tijdje thuis in revalidatie dus tijd zat om lekker te bakken en dingen te maken waar ik ervoor nooit geen tijd heb gehad! Onze hond is vorige week overleden op bijna 18 jarige leeftijd en als een soort eerbetoon ben ik begonnen om een sculpture van hem te maken. Heb dit nooit eerder gedaan, gisteren heb ik voor het eerst gewerkt met rice krispies om zijn hoofd en poten te maken en het lukte me, vandaag de cake bakken, alles afsmeren en decoreren. Ik weet nog niet hoe ik foto's op deze site krijg?? Maar jullie krijgen hem te zien als hij af is. Ben zelf reuze benieuwd  ;)

2

Re: Sabientje

Welkom Sabientje!
Jeetje, wat jong en dan een herseninfarct, dat valt zeker niet mee! Maar je bent nu dus ook door nog wat anders getroffen: het bakvirus, ahah!
Ik ben zeker benieuwd naar je hond. Als je in de afdelingen van de verschillende taarten kijkt, staat daar als 'sticky' hoe je de foto's erop kan krijgen. Hij past dan vast in de 3D taarten.
Ik kijk ernaar uit
Lees lekker veel, gebruik de zoekfunctie als je iets zoekt en als je het niet vindt: Vraag het maar!
GENIET!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3

Re: Sabientje

Sabientje!!!!! Ik had al een berichtje geschreven onder je mooie taart van Milo en nu lees ik dit!!!! Jeetje,meissie wat heb jij een zware dingen te verduren zeg!!!! Ik stuurde ja bij het andere berichtje al een dikke knuffel,maar ik stuur je er hier gewoon lekker nog een!!! .......ehm...even zoeken,zit er toevallig een knuffel gezichtje tussen de gezichtjes??? (hahaha ik ben hier ook nog maar pas en ik ken ze nog niet zo goed die gezichtjes) ehm,nee ik zie geen knuffelaartje,nou geeft niet. Ik maak zelf ook niet de aller gelukkigste tijd mee,maar ik ben op dit moment echt even blij dat de taarten er zijn. Wat is het heeeeeeeeeeeerlijk om je helemaal op zo'n taart te storten,dan denk je heel even niet aan andere dingen. Dus taart er maar lekker op los en heeeeeel veel sterkte met alles hè!!! En een dikke knuffel dus!  :)