Onderwerp: Van-alles-en-nog-wat-parade
Koekjes, whoopies, cakepops, cupcakes.. Vanalles! Het meeste heb ik gemaakt voor het online meidenmagazine huisvanbelle.nl (tip voor je tiener!
) waar ik voor blog. Mijn doel daar is om met alleen dingen die je al in huis hebt qua gereedschappen leuke cupcakes en dergelijke te maken.
lovebirds voor Valentijn. Erg leuk, want ik mocht ze namens een jongen bij zijn vriendin bezorgen.
Een tafeltje voor bij een knutselblog over cupcaketoppers
cupcakes voor 14 februari. Aan de binnenkant had ik in de cupcakes rode harten van deeg gedaan en dat zag er zo uit:
cakepops nav een soort boekrecensie waarin het recept stond Citroencake met creamcheesefrosting
'gedoopte' cupcakes, die ga ik nog eens proberen! Met aarbeiencrème en gedipt in witte choco
Whoopies. GEwoon vanillecake, citroencrème en melkchocoladedip.
vanillecupcakes met naturel bc, met een chocokrul bovenop
vanillekoekjes met icing. Had de tip opgevolgd om 20 seconden icing te maken voor zowel lijntjes als flooden, maar ik vond 'm toch nog te dik. Volgende keer maar weer met twee spuitzakken per kleur
Helaas al in verpakking en met m'n telefoontje, maar dit waren ook valentijnscupcakes. Gestempeld met patchwork cutters en vervolgens ingekleurd met pearldust. Heel chique effect! :-)
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl