1

Onderwerp: chocolade sticks

Ik heb een paar jaar terug een taart gemaakt met van die dunne chocolade sticks eraan... Nu heb ik echt werkelijk geen idee meer waar ik die vadaan heb gehaald.

In de winkels zijn ze niet te verkrijgen..

Kan iemand mij helpen??

bedankt alvast

gr petra

2

Re: chocolade sticks

Kruitvat, jumbo xenos.. Hier vind ik ze regelmatig.

Succes .

3

Bedoel je die hele dunne sticks?  Ik heb ze laatst bij xenos gezien. Anders ook bij slugro.

4

maar ook die lange dan?? heb ze nergens meer gezien.. het oeten wel holle zijn hoor geen gevulde choco sticks

5

De holle heb ik weleens bij de Wibra of Big Bazar gezien, die bedoeld die dingen die vaak bij een ijsje zitten?

6

super dan ga ik bij de sligro en xenos kijken...

7

O nee, jij bedoeld dus lange chocosticks en erin hol, dan heb ik ze alleen maar bij de Makro gezien

8

Ze hebben ze ook in doosjes bij de jamin, drie kleuren (bruin/wit, caramel/wit en roze/wit) ze zijn van callebaut.
Alleen bij de jamin wel gruwelijk duur! Denk dat ze bij de makro goedkoper zijn.

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

9

Makro in diverse kleuren

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

10

Sligro ook :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

11

hmm dat is jammer we hebben geen makro in zwolle :(

12

maar ik ga gewoon naar de sligro morgen :)

13 Laatst bewerkt door Carien (19-02-2013 19:31)

gezellig samen typen  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

14

Nee jammer is dat he ;) Wel Hanos en Sligro, maar geen idee of ze het daar hebben.

De nieuwe Trigger Arrow --> www.triggercars.eu www.facebook.com/triggercars
Mijn mooi verzameling sneeuwbalbolletjes --> www.facebook.com/sneeuwbalbolletjes

15

Carien schreef:

gezellig samen typen  ;)

sligro zit bij mij om de hoek gelukkig :)

16

Heb je ze kunnen vinden bij de Sligro? Ik ben op zoek naar de witte variant, maar kan deze nergens vinden. Sligro Zwolle had ze niet. Ik heb de Makro gemaild en deze zegt ze ook niet te hebben. Is er iemand de me kan bevestigen dat de Makro (amsterdam) ze wel in het wit heeft, zodat ik er niet voor niks heen rijdt?

17

waar zit de Sligro in Zwolle dan? En heb je daar een pasje voor nodig om binnen te komen?

18

Boerendanserdijk 45 Zwolle
Je hebt wel een pasje nodig ja.