1

Onderwerp: Jippie!Ik krijg een nieuwe site

Ik had al een site vanaf 2009 dus echt verouderd maaaar uiteindelijk heeft degene waarvan ik niet dacht dat ie me niet ging helpen  aangeboden hele nieuwe site te  maken ,
SPANNEND
Als hey goed is is ie ook vandaag of morgen al online .
thanx www.skybridge.nl  dankzij jou kan ik weer mijn taartjes laten zien

Re: Jippie!Ik krijg een nieuwe site

En inmiddels online !!  :D

3

ziet er goed uit!! fotos uit de gallerij laden wel heel traag, maar dat kan ook gewoon aan mijn laptop liggen.... die is tegenwoordig met alles traag hihi :-)

IMadeCake schreef:

ziet er goed uit!! fotos uit de gallerij laden wel heel traag, maar dat kan ook gewoon aan mijn laptop liggen.... die is tegenwoordig met alles traag hihi :-)

Durf het bijna niet te zeggen maar denk idd dat het daar aan ligt heb het nog ff geprobeerd,maar ging toch snel genoeg....naar mijn mening.... :D

5

Even een snelle opmerking: het is galerij...geen gallerij.

Maar verder ziet het er prima uit!

Volg je hart...want dat klopt!

6

Ziet er mooi uit! Een paar kleine puntjes wel:
Op de pagina met vullingen zet je u, op de pagina met contact zeg je "je". Ik zou het consistent houden: je of u.

Op de home-pagina is het jouw site, jouw hobby,  jouw werk, jij maakt de taarten. Maar in de knop links staat er heel groot: Wat bieden WIJ? Ik denk dan altijd aan het koninklijk meervoud, als ik dat op een site zie staan. Welke wij?

De galerij (met één l inderdaad ;) ) ziet er gelikt uit!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Mooi. Bij wat bieden wij, heb je 1/2 lagen creme etc.. Maar ik denk dat het duidelijker is als je 1 of 2 lagen creme etc. zet. Het lijkt alsof je het over een halve hebt.

8

taartmonster schreef:
IMadeCake schreef:

Durf het bijna niet te zeggen maar denk idd dat het daar aan ligt heb het nog ff geprobeerd,maar ging toch snel genoeg....naar mijn mening.... :D

kan heel goed hoor :D

Mijn oog viel ook toevallig op iets...
Bij je vullingen staat abricosencreme. Maar het is abrikozencrème

Ziet er verder mooi uit trouwens!

11

Op je homepage:

Taart is niet alleen meer voor een verjaardag maar kan tegewoordig altijd

tegewoordig moet toch echt tegenwoordig zijn.

Op de pagina maten heb je het over allergiën..........dat moet allergieën zijn.

En wat ik persoonlijk dan weer jammer vind, is dat als je een eigen site/domein hebt, je doorverwijst naar facebook voor het bekijken van al je werk.............waarom dan niet dat ook op je eigen site?

12

Marianne schreef:

Ziet er mooi uit! Een paar kleine puntjes wel:
Op de pagina met vullingen zet je u, op de pagina met contact zeg je "je". Ik zou het consistent houden: je of u.

Op de home-pagina is het jouw site, jouw hobby,  jouw werk, jij maakt de taarten. Maar in de knop links staat er heel groot: Wat bieden WIJ? Ik denk dan altijd aan het koninklijk meervoud, als ik dat op een site zie staan. Welke wij?

De galerij (met één l inderdaad ;) ) ziet er gelikt uit!

We ,dat zijn wij ...mijn handjes en ik zei de gek... :D

13

Karin09 schreef:

Op je homepage:

Taart is niet alleen meer voor een verjaardag maar kan tegewoordig altijd

tegewoordig moet toch echt tegenwoordig zijn.

Op de pagina maten heb je het over allergiën..........dat moet allergieën zijn.

En wat ik persoonlijk dan weer jammer vind, is dat als je een eigen site/domein hebt, je doorverwijst naar facebook voor het bekijken van al je werk.............waarom dan niet dat ook op je eigen site?

Volgens mij heb ik wat ik zelf kan alle foutjes eruit gehaald  :Y  mijn dank voor jullie oplettendheid...en wat betreft het door verwijzen naar mijn facebook is omdat ik het een beetje veel vindt om al...... mijn gemaakte taarten op de site te zetten.
Wel wil ik ff zeggen dat de credits van het maken van de site niet aan mezelf toebehoren maar aan Michael van Splunter . Van Skybridge die heeft de site gemaakt .

14

Heel mooie site!!

waar/ hoe heb je je galerij gemaakt?

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

15

bij vullingen heb je staan: bastonge maar het is bastogne
voor de rest, hele leuke taarten!

groetjes miranda

16 Laatst bewerkt door taartmonster (27-02-2013 09:16)

Siena schreef:

Heel mooie site!!

waar/ hoe heb je je galerij gemaakt?

Hoi ,ik heb zelf mijn site gemaakt dat heeft Michael gedaan.
Je kan hem een mailtje sturen en het vragen
michael@skybridge.nl