Onderwerp: Rocky road cake met witte chocolade
Ik dacht ik maak het ook een keer maar heb alleen de gedroogde crandberry's weggelaten omdat men dat hier niet echt wat vind.
Het is inderdaad wel erg lekker.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rocky road cake met witte chocolade
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik dacht ik maak het ook een keer maar heb alleen de gedroogde crandberry's weggelaten omdat men dat hier niet echt wat vind.
Het is inderdaad wel erg lekker.
Ik heb hier nog nooit van gehoord maar het ziet er super zoet (en dus lekker) uit. Lijkt me ook leuk als toevoeging op zo'n sweettable. (of hoe noem je dat?)
Dat ziet er veel te lekker uit!
dat ziet er echt heel erg uit.
Ik ken wel de fudge maar niet de cake.
Wil je het recept delen??
dat ziet er echt heel erg
uit.
Ik ken wel de fudge maar niet de cake.
Wil je het recept delen??
Hartelijk dank voor de complimenten en als je op onderstaande link klikt dan kom je meteen bij het recept uit.
Ze hebben nl. nog heel veel meer lekkere recepten en de site is van Yummy in my tummy.
http://yummyinmytummy.nl/zoet/chocola/r … e-chocola/
Ik heb hier nog nooit van gehoord maar het ziet er super zoet (en dus lekker) uit. Lijkt me ook leuk als toevoeging op zo'n sweettable. (of hoe noem je dat?)
Ja de kleurtjes zijn ook zo vrolijk dus als je hierbonder kijkt dan kan je op de link klikken en kan je zien hoe je het moet maken.
http://yummyinmytummy.nl/zoet/chocola/r … e-chocola/
Lekker en bedankt voor de link! Yummie Yummie!
Lekker en bedankt voor de link! Yummie Yummie!
Graag gedaan hoor
Bedankt voor de link, maar zo'n recept heb ik.
Dacht dat dit een cake recept was.
Maarrrr is wel heeeel erg lekker.
Bedankt voor de link, maar zo'n recept heb ik.
Dacht dat dit een cake recept was.
Maarrrr is wel heeeel erg lekker.
Ja dat zou je ook denken omdat dat erbij staat maar dat is de naam die hun er blijkbaar van gemaakt hebben.
Je hebt ook de variant met de koekjes met bruine chocolade maar dat lijkt dan weer op de arretjescake.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rocky road cake met witte chocolade