Onderwerp: 2 eenvoudige proeftaartjes voor bruidspaar
Het ging om het proeven, dus 2 taartjes van 15 en 17,5 cm. Dus nog een stuk mee naar huis
Gevuld met Lemon Curd, en vanillecréme, de andere met aardbeibavaroise, confiture en zwitserse room.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2 eenvoudige proeftaartjes voor bruidspaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het ging om het proeven, dus 2 taartjes van 15 en 17,5 cm. Dus nog een stuk mee naar huis
Gevuld met Lemon Curd, en vanillecréme, de andere met aardbeibavaroise, confiture en zwitserse room.

mooi en stijlvol
taartgroetjes Carla
En welke is het geworden?
Beide smaken Lobke
. taarten op etagere in verschillende hoogtes.
Ik vind ze eigenlijk zo ook al heel mooi voor een bruidstaart. Eenvoudig maar wel heel lief!
Ik vind ze ook zo al heel erg mooi! En ze klinken ook erg lekker!
Mooi zeg, krijg je hier nou ook voor betaald? Beetje onbeleefde vraag 
Mooi!! De foto ook trouwens
Dat zijn inderdaad flinke maten om te proeven

Ik lees mee blessedcakes....
heel erg mooi!

Heel mooi gedaan!
Zouden zo de echte bruidstaarten kunnen zijn!
Vraagje: hoe krijg jij die afdruk van de texture matten er zo goed/ duidelijk in?
(of druk ik gewoon niet hard genoeg...)
En ben wel benieuwd waarom je zulke grote proeftaarten gemaakt hebt?
meestal zie je veel kleinere (blanda 12cm bv)
Dit zijn al prachtige taarten.
Ik zou ook wel eens willen weten hoe jij die afdruk er zo netjes in krijgt?? 
Mooie taarten zeg!!
Ik krijg zelf ook die afdrukken wel zo netjes door de mat nog voor t bekleden over mijn marsefond te leggen en daaroverheen te gaan met de roller.
Als je t 'andersom' doet zoals de gebruiksaanwijzing aangeeft en de marsefond over sde mat uitrolt dan gaat hij eigenlijk altijd verschuiven en wordt t niet netjes
om even te beantwoorden op een paar vragen.....
het is voor kennissen, dus heb voor het proeven niks gevraagd, had ze zelf gevraagd om koffie te komen drinken en wat te proeven. Ik was de volgende dag jarig dus heb er wat van bewaard en zelf gebruikt. Ze hadden nog wel een stuk mee gekregen voor thuis. Op de foto lijken de taartjes trouwens veel groter dan dat ze daadwerkelijk waren.
Ik had bewust voor deze kleurstelling gekozen, omdat ze deze kleuren ok graag willen voor de bruidstaart.
De bruidstaart word straks in Vintage stijl.
Ze zijn leuk! Ben benieuwd naar de uiteindelijke bruidstaart 
dat zal in mei gebeuren 
tres chique!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2 eenvoudige proeftaartjes voor bruidspaar