1

Onderwerp: De Juffen verdienen een strik!!

Ok ok, eigenlijk is het juffen- EN meesterdag morgen maar het was 10 uur toen ik nog met de letters bezig was en het taartje is een cadeautje voor Emma's 2 juffen en het gaat maar om 1 meester....dusssse een taartje voor juffendag ;-))) Morgen vieren de juffen en meester van groepen 3 t/m 6 gezamelijk hun verjaardag (groep 1/2 en 7/8 hebben hun eigen dag om het ingewikkeld te maken). Er wordt geluncht op school en groep 3/4 en 5/6 gaan 's middags na elkaar bowlen. Tied veur taart!! Voor het eerst een strik gefabriceerd. Erg leuk om te doen, dat gaan we zeker vaker doen. Alleen de "wokkels" doe ik pas weer als ik een sugarcraft gun heb. Stomme dingen :-) Ennieweeej, het is biscuit gevuld met bokkepootjesvulling en kersenvlaaivulling, afgesmeerd met botercreme met een beetje rumaroma erdoor, bekleed met mmf.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XGFQ8YM4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-66FN6LGP.jpg

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: De Juffen verdienen een strik!!

Mooi strak!! Ik vind de letters ook mooi, is dat een tappit en zo ja welke?

3

Hoe bedoel je ingewikkeld maken voor de kinderen...als ouders kun je het al bijna niet meer volgen wanneer wie wat waar en waarom zijn verjaardag viert...

Ennieweeej...hi hi hi hi...je taart is super mooi h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Hij is prachtig strak! Ik zou er zeker heel blij mee zijn!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

wauw inderdaad mooi strak, prachtige taart

6

Wat een mooie strakke taart. Mooie strik

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Heel mooi hoor leuk met die kleurtjes en lekkerrrrrrrrrrrrr!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

8

Mooi strak taartje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Wauw, wat een gave taart zeg. Mooi strak en een mooie kleurencombi ook. Heel leuk (en volgens mij ook erg lekker).

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

10

Prachtig taartje en ook nog eens heel erg lekker! Zal vast een succes zijn!

Groet, Jolanda

11

mooi! echt heel erg mooi strak :P en leuk dat je de juffen een beetje meer in het zønnetje zet, dan de meester :P

heel erg leuk :D

12

Dazwa84 schreef:

Mooi strak!! Ik vind de letters ook mooi, is dat een tappit en zo ja welke?

Yep, de kleine tappits, deze zijn het:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=198

De taart is inmiddels gegeven en Emma en ik zijn allebei 10 cm gegroeid :-) Er waren veel moeders die eerst niet geloofden dat ik em zelf gemaakt had. Ze wisten wel dat ik taarten maakte maar volgens mij denken ze dan aan appeltaart of zo :-) Ze moeten dit forum maar niet zien hahahahahahaha.... Ik hoop dat het ze smaakt!!!

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

13

Wat een leuk en lekker taartje zeg !!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

14

Heel leuk!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

15

Mooie taart, strik en wokkels :)

16

Leuke strakke strik taart!

Groetjes Tweety!

17

Wat een leuke taart! En hij lijkt me heerlijk.
De meester moet maar gewoon even voor juf spelen, hoor ;)

18

Prachtige taart! En logisch dat iedereen zo enthousiast was. Nou meid jij gaat met een egoboost het weekend in.

Nou het is een hele mooie strakke taart geworden,je letters zitten er ook perfect recht op!!!!

20

Hele mooie taart! Strak en een mooie kleuren combi!

21

Jee, hoe krijg je die letters zo strak op een lijn......daar ben ik altijd zo mee aan het k**ten (lang leve de funky tapits)
ik vind hem super geworden, dit gaat je opdrachten opleveren

Alles goed???? nee 3 fout

22 Laatst bewerkt door Dorieke (15-03-2008 22:11)

lune schreef:

Jee, hoe krijg je die letters zo strak op een lijn......daar ben ik altijd zo mee aan het k**ten (lang leve de funky tapits)
ik vind hem super geworden, dit gaat je opdrachten opleveren

Ik maak de letters een beetje nat met water, plak ze er op en verschuif ze hier en daar wat met een mesje of ander tooltje, eigenlijk nooit echt problemen mee! Ja, gister met een snel taartje voor schoonpapa maar dat zie je straks wel :-) Gisteravond tijdens een etentje met 15 moeders van school (en drie juffen) hoorde ik dat ze em ook nog heeeeeeeerlijk vonden, zooo coool :-)) Ben benieuwd wat er uit komt rollen.....

groetjes,

Dorieke

23

Hij is prachtig!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

24

Erg leuk!!
En de reacties daarna...ja dan groei je wel 10 cm!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

25

Wat superstrak! Heel mooi gedaan!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."