1

Onderwerp: Vervoeren stapeltaart

Ik heb een opdracht gekregen voor een 3-laags stapeltaart. Ik ga deze taart samen met iemand anders bezorgen, is het dan het beste als ik de taart naast mij op de bank neerzet en vasthoud, of toch in de kofferbak? Hoe pak ik hem in? Onderkant in een taartdoos en dan een grote tas er overheen? Ik heb net ergens gelezen dat je het beste een duvel door de hele hoogte kan steken, op die manier schuiven de lagen niet, klopt dat? Bedankt alvast voor de reacties!

2

Re: Vervoeren stapeltaart

als je hebt op schoot kans dat krijg duikje van doos,beter in kofferbak ,bij 3 lagen hoef niet lange dowel door 3 lagen.ik inpakken altijd in kado follie

3

vanwelie schreef:

als je hebt op schoot kans dat krijg duikje van doos,beter in kofferbak ,bij 3 lagen hoef niet lange dowel door 3 lagen.ik inpakken altijd in kado follie

Bedankt! Ik moet nog ongeveer een half uurtje met de taart rijden, kan ik dan voor de zekerheid niet beter die lange stokjes gebruiken?

4

Anita80 schreef:
vanwelie schreef:

Bedankt! Ik moet nog ongeveer een half uurtje met de taart rijden, kan ik dan voor de zekerheid niet beter die lange stokjes gebruiken?

wat je vind better, :)

5

hoi,

ik zet de taart altijd aan de bijrijderskant op de grond. wel in doos met een antislipmatje eronder. Er is nog nooit een taart gesneuvelt en mijn taartjes gaan zowat het hele land door.
Een lange dowel erdoorheen hoeft ook niet.

groetjes nicky

6

nicky-soero schreef:

hoi,

ik zet de taart altijd aan de bijrijderskant op de grond. wel in doos met een antislipmatje eronder. Er is nog nooit een taart gesneuvelt en mijn taartjes gaan zowat het hele land door.
Een lange dowel erdoorheen hoeft ook niet.

groetjes nicky

Dan ga ik het ook die manier doen. Doe jij ook een stukje antislip in de doos onder de taart of alleen op de grond?

7

als de doos veel groter is dan de taart wel, anders niet.