Onderwerp: cijfertaart bekleden
hoe kun je het cijfer 5 bekleden zonder naden?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » cijfertaart bekleden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoe kun je het cijfer 5 bekleden zonder naden?
Ik zou eerst gewoon de lap fondant/marsepein erover heen leggen. Daarna de bovenkant smootheren.. Dan in de binnenkant van het halve rondje van de 5, en in de 90 graden hoek bovenin aan de binnenkant de plooien wegwerken. Dus deze twee plaatsen als laatst glad maken, en op de lange vlakken aan de buitenkant beginnen!
Dus even kort: lap erover, licht aandrukken, bovenkant, buitenkanten, binnenkant en hoeken binnenin..
Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is, weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden
Ik zou eerst gewoon de lap fondant/marsepein erover heen leggen. Daarna de bovenkant smootheren.. Dan in de binnenkant van het halve rondje van de 5, en in de 90 graden hoek bovenin aan de binnenkant de plooien wegwerken. Dus deze twee plaatsen als laatst glad maken, en op de lange vlakken aan de buitenkant beginnen!
Dus even kort: lap erover, licht aandrukken, bovenkant, buitenkanten, binnenkant en hoeken binnenin..Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is, weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden
bedankt voor je uitleg. ik snap hoe je het bedoelt dus hopen dat het gaat lukken. dankjewel.
groetjes miranda
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » cijfertaart bekleden