Onderwerp: lego en spongebob
Dit was me een weekje wel! Afgelopen geveld geweest door de griep met in mijn hoofd dat ik voor afgelopen zaterdag 2 taarten klaar moest hebben voor mijn neefjes, gelukkig taarten al gebakken voor ik ziek werd en afgelopen vrijdag dus 2 taarten af kunnen krijgen door de dag heen met 3 kids thuis
. Bleek zaterdag dus dat de taarten voor zondag waren haha, lekker slim
, had dus niet zo hoeven te stressen
.
Ze wilde lego en spongebob. Ik kreeg foto's gemaild hoe ze het wilde hebben, heb dus wel nog mijn eigen draai een beetje aan kunnen geven. In principe had de lego taart een openslaande ster moeten worden maar door stommigheid had ik er niks onder gedaan dus zaten de openslaande punten onder de (nutella)bc, hmmm dan maar improviseren en naar binnen vouwen
. Spongebob hadden ze op een stapeltaart gezien, huis, spongebob en patrick moesten erop dus er was niet zo heel veel plaats voor originaliteit. Foto's naar mijn schoonzusje gestuurd, bleek dat 't jochie niet 5 werd maar 6, natuurlijk wist ik dat ergens ook wel maar mijn add liep weer op volle toeren na een week geen medicatie te hebben geslikt (goed excuus he
). Gelukkig op tijd nog kunnen veranderen. Het zijn naam in zeewier gemaakt en de leeftijd in luchtbellen
.Verder krijg ik de taarten niet zo straks als ik zou willen, zie soms van die superstrakke taarten voorbij komen en dan ben ik zoooo jaloers!! Dat wil ik ook!! Doe al zorgen dat er geen lucht in de randen komt (wat soms niet altijd lukt), taart doe ik altijd ondersteboven na het bakken maar nog steeds krijg ik niet de superstrakke randen, oefenen???
Genoeg gekletst, hier mijn taartjes! Lego gemaakt van vanillebiscuit gevuld met witte chocomousse en stroopwafelbc (van de mix), afgesmeerd met nutellabc (1 op 1), spongebob gemaakt van chocoladebiscuit gevuld met creamcheese frosting afgesmeerd met nutellabc, dit was toch wel de favoriet want die was in no time op haha!
de achterkant met de naam in legofond:
voorkant:
spongebob:
Zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat bij mijn 13 in dozijntaarten haha