Onderwerp: geboorte kaartje
Voor een vriendin, die hem bestelde om kado te geven aan haar broer en schoonzus.

Had van alles in mn hoofd, kreeg kaartje, vond het geen makkelijke uitdaging,maar wel een uitdaging, dus....toch maar geprobeerd.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » geboorte kaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een vriendin, die hem bestelde om kado te geven aan haar broer en schoonzus.

Had van alles in mn hoofd, kreeg kaartje, vond het geen makkelijke uitdaging,maar wel een uitdaging, dus....toch maar geprobeerd.
Inderdaad niet het makkelijkste kaartje om na te maken maar het is je echt erg goed gelukt! Ik vind het een erg leuke taart!
Kan me voorstellen, dat je even moest slikken toen je het kaartje zag, maar je hebt het erg leuk gedaan !
Je hebt er een leuk taartje van gemaakt! Het is niet zo een makkelijk kaartje om na te maken, maar ik vind jou versie eigenlijk leuker!
Zo das kanp om te maken en tis goed gelukt!
Goed nagemaakt, joh!
Lijkt me een vreselijk gepriegel!
Erg leuk nagemaakt. Lijkt me best moeilijk.
Heel erg mooi!
Lijkt me wel een lastig kaartje om na te maken,maar je hebt het heel goed opgelost zo!!!!
Zeker geen simpel kaartje maar je hebt er wel iets leuks van gemaakt.
Dit is zeer zeker geen makkelijke kaart om na te maken, maar jij hebt het goed gedaan!!
Woe erg goed nagemaakt zeg! Ziet er inderdaad uit als een uitdaging!
Dat is nog eens een uitdaging...zou er zelf in eerste instantie ook niet zo blij mee zijn...het is een lastig kaartje om na te maken, maar jij hebt het toch maar mooi voor elkaar... 
Pfieuw die is vast niet makkelijk geweest nee, maar wel gelukt toch ??
Niet het makkelijkste kaartje, maar hij is mooi geworden!!
Het ziet er indd niet naar uit als een makkelijke taart
hij si goed gelukt:thumb:
knap werk
Jee wat knap zeg, het is niet het makkelijkste kaartje. Maar je heb het super nagemaakt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » geboorte kaartje