Re: Coming out of space
Gaaf taartje! Hoe doe je het met die ring, want die is neem ik aan met tylose? Zit die gewoon ook in de vriezer of ligt-ie erbuiten en gaat-ie er later weer om?
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Coming out of space
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gaaf taartje! Hoe doe je het met die ring, want die is neem ik aan met tylose? Zit die gewoon ook in de vriezer of ligt-ie erbuiten en gaat-ie er later weer om?
En ze had een heel verstandig besluit genomen ! De hema tssss....:grr:
Mooie taart geworden !
Als er 5 % kan is op slagen, zou je die ook niet aangrijpen? Of is de operatie te zwaar voor Lukas?
Zo'n kleine kans is het risico niet waard. En het gaat niet om 5% kans van slagen, maar wat ik bedoel ik dat de kans z
Hoe doe je het met die ring, want die is neem ik aan met tylose? Zit die gewoon ook in de vriezer of ligt-ie erbuiten en gaat-ie er later weer om?
Die ring ligt nog uit te harden
. Hij hing enkele seconden na het maken van de foto al weer als een vaatdoek om de "planeet"
. Ik had hem nog maar net gemaakt, de jarige moet de ring zelf nog laten uitharden en zondag om de palneet plaatsen.
Ik heb alleen wel de alien er al op gelijmd. Die is dus ook de vriezer in
. Ik hoop dat dat goed gaat
.
En ze had een heel verstandig besluit genomen ! De hema tssss....:grr:
Nou, ze had mazzel dat ze een vaste klant is, want bij een vreemde had ik de bestelling gewoon afgezegd. Ik ren me namelijk een slag in de rondte momenteel om alles rond te krijgen (en ik ben nog lang niet uitgerend
)
Hij is supergeweldig. Ga hem zeker een keer nadoen. En veel sterkte met de ziekenhuisopname!!!
Ik snap het Carin. Mischien stomme vraag maar Lucas is toch de middelste? Hij is toch vaker ziek???
Wat een enige taart zeg !!!!!! Superleuk dat ruimte wezen
Ik snap het Carin. Mischien stomme vraag maar Lucas is toch de middelste? Hij is toch vaker ziek???
Hij is inderdaad de middelste. En hij is niet zozeer vaker ziek... hij is altijd ziek
... namelijk chronisch ziek
hihi wel een leuke!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Coming out of space