1

Onderwerp: flesjes-adaptors-spuitmondjes

Hallo iedereen,

Mijn naam is Nele en ik ben pas nieuw op dit forum. Nu heb ik een vraagje voor jullie....

Bij 'the cookie jar' werken ze met plastic flesjes waarop je een adaptor kan draaien en een wilton spuitmondje en zo je icing op een koekje kan spuiten. Dit lijkt me super handig om te hanteren zowel voor mezelf als voor de kids. Ik heb al overal gezocht op het web, .... maar nergens kunnen ze me verder helpen  :s  :nooo . Dit kan toch niet dat ze dit nergens verkopen ? Gewone flesjes met brede ingang en plastic teut dat wel maar geen waarop een adaptor met spuitmondje past.

Kunnen jullie me aub verder helpen ??
Dikke merci alvast
gr

Nele

Re: flesjes-adaptors-spuitmondjes

Die verkopen ze vooral in Amerika, en zijn hier niet (veel) gebruikt

Verder meld ik je even, je vraag staat hier niet goed, je wordt vanzelf verplaatst

I never met a calorie I didn't like....

taartenprinsesje schreef:

Die verkopen ze vooral in Amerika, en zijn hier niet (veel) gebruikt

Verder meld ik je even, je vraag staat hier niet goed, je wordt vanzelf verplaatst

Dag Taartenprinsesje, bedankt voor je antwoord ! Kan je mij dan zeggen waar ik mijn vraag precies moet plaatsen aub ? thx !

4

bij aribacakes hebben ze flesjes volgens mij kan daar het spuitmondje op maar je kan ze altijd even mailen om het te vragen

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

5

nele verhellen schreef:

Dag Taartenprinsesje, bedankt voor je antwoord ! Kan je mij dan zeggen waar ik mijn vraag precies moet plaatsen aub ? thx !

Ik ben niet Taartenprinsesje, maar wel degene die je bericht verplaatst ;) Als je titels & omschrijvingen van de verschillende rubrieken op de index leest en bij twijfel het sticky (=topic met regels) bovenin elke rubriek, wordt vanzelf duidelijk waar je welke vraag het beste plaatst.

"Waar koop je...?" vragen horen in Taartdecoratie algemeen.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen dus.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Deze flesjes heten painters, en zijn in nederland ook gewoon te koop.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

7

Ik was er laatst ook naar op zoek: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=213792

Mischien heb je er iets aan.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

8

Heb je ze inmiddels besteld? en passen de adapters er op?